Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:25:28 GMT

بهره‌برداری از پارک سوار صفه در پاییز

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۷۰۳۹

بهره‌برداری از پارک سوار صفه در پاییز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از بهره برداری پارک سوار صفه تا پاییز امسال خبر داد و گفت: پارک‌سوارها محل خوبی برای تبادل و یکپارچگی سفرهای شهروندان است و همچنین باعث کاهش ترافیک و آلودگی مرکز شهر می‌شود.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا هدف از احداث پارک‌سوارها را کاهش تعداد سفر با خودروهای شخصی، به خصوص کاهش تعداد سفرها به مناطق مرکزی و نقاط پرازدحام شهر دانست و اظهار کرد: با احداث پارک‌سوارها، شهروندانی که با خودروهای شخصی از شهرهای اطراف به اصفهان سفر می‌کنند، خودروی خود را در این محل‌ها پارک کرده و سفر درون شهری خود را با مترو و سایر وسایل حمل و نقل عمومی ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راهکارهای مدیریت شهری برای کاهش ترافیک شهر، گفت: به منظور مدیریت طرح ترافیک شهر، با توجه به افزایش حجم استفاده از خودروهای شخصی، برای مدیریت تقاضای سفر طرح محدوده ترافیکی شهر که مصوبات آن دریافت و زیرساخت‌های آن مهیا شده، در نظر گرفته شده و تا یک ماه آینده فراخوان مربوطه برای ثبت نام شهروندان منتشر می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در معابر مرکزی شهر اجرا خواهد شد، البته موفقیت در اجرای طرح‌های ترافیکی نیاز به همکاری شهروندان و دستگاه‌های مختلف دارد.

صلواتی با اشاره به راهکارهای در نظر گرفته شده برای کاهش بار ترافیکی میدان آزادی، اظهار کرد: تجمع کاربری‌های تجاری، اداری، آموزشی و فرهنگی در میدان آزادی باعث حجم بسیار زیاد سفرها به این نقطه از شهر شده است.

وی افزود: ادامه بزرگراه شهید همت به موازات بزرگراه شهید دستجردی تا کمربندی شرق اگر تا سال ۱۴۰۰ نهایی شود در کاهش ترافیک میدان آزادی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

صلواتی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای کاهش ترافیک میدان آزادی، تاکسی‌ها با هماهنگی پلیس راه و اداره کل راه و حمل ونقل جاده‌ای به پایانه صفه منتقل می‌شود تا در آن محل جابه جایی مسافر انجام شود.

کد خبر 391733

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون حمل و نقل شهرداری اصفهان شهر شهروند ترافيک کلانشهر کلانشهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند