Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین بهداد امروز در گفتگو با خبرنگاران، ابراز داشت: طرح واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در کل استان آذربایجان شرق به صورت کاملا رایگان تا پایان مهرماه اجرا می شود.

وی با اشاره به تعداد مرغ های موجود در روستاها افزود: تمام مرغ هایی که در روستاها وجود دارند که یک میلیون و ۳۵۰ هزار قطعه تخمین زده شده، واکسیناسیون شده و این خدمات منزل به منزل ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر اهمیت اقتصادی و بهداشتی اجرای این طرح، از روستائیان خواست با تیم‌ های دامپزشکی برای واکسینه شدن طیور همکاری کنند.

بهداد اذعان داشت: با توجه به تلفات بیماری نیوکاسل و سرعت بالای انتشار عامل بیماری و احتمال وارد آمدن خسارات زیادی به روستائیان و مرغداران، پیش‌ بینی می‌شود ‌با اجرای این طرح علاوه بر کنترل بیماری در طیور روستایی، ابتلای طیور صنعتی استان به این بیماری نیز به حداقل برسد.

وی در پایان از روستائیان و پرورش دهندگان طیور خواست، در صورت مشاهده هر گونه تلفات غیر طبیعی در بین گله‌ های طیور خود، مراتب را جهت بررسی علت تلفات در اسرع وقت به دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

کد خبر 4734822

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون دامپزشکی دام و طیور هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان خطبه های نماز جمعه گردشگری بیرجند شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی