Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع مهر ماه جامعه اسلامی دانشجویان، ۱۱ و ۱۲ مهر در دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجمع مهر ماه جامعه اسلامی دانشجویان، 11 و 12 مهر در دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی برگزار می‌شود. این مجمع با سخنرانی بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و ایمانجانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان  و با حضور خانم  لاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کرسی آزاداندیشی یکی از مهمترین اهداف اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  محسوب می شود که در همین راستا کرسی آزاداندیشی با سخنرانی پهلوان دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با موضوع شروع کار تشکیلاتی برگزار خواهد شد.

در خلال برگزاری این مجمع، اولین مراسم عمومی هیئت زینبیون با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهقان و با مداحی کربلایی جواد درویشی برگزار خواهد شد.

در ضمن این مجمع انتخابات کمیسیون تشکیلات، هیئت رئیسه و هیئت نظارت اتحادیه جامعه اسلامی برگزار خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد هفته دفاع مقدس هرمزگان موکب زائران اربعین حسینی مجمع جامعه اسلامی دانشجویان اسدالله بادامچیان جامعه اسلامی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین