Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:15:22 GMT

جشن عاطفه‌ها در ۹۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۷۳۶۹

جشن عاطفه‌ها در ۹۰۰ مدرسه استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر روز چهارشنبه درآئین جشن عاطفه‌ها مدرسه ام ابیها شهر بوشهر گفت: درمرحله نخست جشن عاطفه‌ها که در شهریورماه برگزار شد، مردم و نیکوکاران ۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به نیازمندان اهدا کردند و انتظار می‌رود با همکاری ویژه آمورش و پرورش میزان کمک‌ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد لطفی اضافه کرد: امسال شاهد بودیم برخی از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه اتمی، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز درجشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته مشارکت ویژه‌ و بیشتری داشتند.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها در جامعه را تقویت روحیه مشارکت اجتماعی در بحث نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان عنوان کرد که با توجه به آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی ایرانی به شکل مناسبی نهادینه شده است.

لطفی ادامه داد: برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدرسه‌ها باعث کاشتن نهال محبت، نوع‌دوستی و همیاری در بین دانش‌آموزان است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بیش از۶ هزارو ۲۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد هستند که پیش و حین سال تحصیلی تلاش می‌شود با برطرف کردن مشکلات زمینه تحصیل آنان فراهم شود.

لطفی یادآور شد: با توجه به اینکه بیش از۶۰ درصد خانواده‌ها زیرپوشش کمیته امداد در استان بوشهر فاقد سرپرست هستند نیاز است با مشارکت جمعی زمینه برطرف کردن مشکلات آنها و بویژه زمینه تحصیل فرزندان آنها فراهم شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:جشن عاطفه‌ها فرصت و تمرینی برای نوع دوستی است که توسط کمیته امداد در مدت بیش از ۲ دهه در دست اجراست.

غلامحسین حسینی افزود: برگزاری این جشن حس نوع‌دوستی را ترویج و شوق و مهر عاطفه‌ها را به اشتراک می‌گذارد.

وی ادامه داد: کمک ۴۱۰ میلیون تومانی دانش‌آموزان به جشن عاطفه‌ها در سال‌جاری بیانگر عمق احساس مسئولیت آنان نسبت به هم‌کلاسی‌های نیازمندشان است.

حسینی بیانکرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده متعهد به تهیه لباس فرم برای همه داشن‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد در سراسر استان بودیم که در آستانه بازگشایی مدرسه‌ها این مهم تحقق یافته است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خطاب به دانش‌آموزان گفت: جشن عاطفه‌ها امسال درماه صفر و رنگ و بوی حسینی به خود گرفته است که باید از این فضا برای کمک به همنوعان خود با تفکر عاشورایی اقدام کنیم.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد