Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود پرهام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فیلم منتشرشده در فضای مجازی با عنوان قهر پزشک جراح قبل از عمل بیمار، گفت: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع اقدام به پیگیری کردیم و بررسی‌ها حاکی از اختلاف دو پزشک قبل از عمل جراحی بود که منجر به این حادثه تلخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: نماینده دانشگاه علوم پزشکی قم به بیمارستان اعزام شد و ضمن عذرخواهی از بیمار، مراتب پیگیری درمان و گزارش تخلف صورت گرفته به کمیته اخلاق انجام شد و با تشکیل جلسه، هردو پزشک جراح ارتوپد و مغرواعصاب جهت طی مراحل برخورد قانونی به نظام پزشکی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از شهروندان جهت اطلاع‌رسانی این موضوع، تأکید کرد: علاوه بر پزشکان متخلف با معاون درمان مرکز آموزشی درمانی نکوئی هدایتی فرقانی نیز برخورد خواهد شد و به زودی مراتب آن به اطلاع مردم عزیز قم خواهد رسید.

او با اشاره به اهمیت خدمت به مردم و جایگاه شهر مقدس قم، خاطرنشان کرد: اخلاق و رعایت اصول حرفه‌ای و کاری، برای ما یک اصل غیرقابل تغییر است و به‌هیچ‌وجه با رفتاری خلاف آن مماشات نخواهیم کرد.

پرهام از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا کوتاهی در خدمات درمان استان قم با شماره تلفن ۱۹۰ تماس حاصل کنند تا مراتب در اسرع وقت مورد پیگیری و اقدام لازم قرار گیرد.

انتهای پیام/الف

برخورد با پزشک متخلف بیمارستان فرقانی قم / عذرخواهی دانشگاه علوم پزشکی از بیمار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی حقوق شهروندان حاشیه های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟