Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:25:47 GMT

جشن عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۷۵۶۰

جشن عاطفه‌ها در مدارس بهاباد برگزار شد

جت‌الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی امام جمعه موقت بهاباد در مراسم جشن عاطفه‌ها با  اشاره به اهمیت انفاق و نیکوکاری در جامعه گفت: دین اسلام سفارش زیادی به احسان و نیکوکاری دارد و ترویج این مهم در جامعه باعث ریشه کنی فقر می‌شود.

وی بابیان اینکه فرهنگ انفاق باید نهادینه شود و ملت از خودبینی بپرهیزند و با دیگربینی و کمک به همنوع، به فکر دستگیری از مستمندان و نیازمندان باشند، افزود: احسان، نیکوکاری، انفاق و زکات از برکات خداوندی است و در اسلام سفارش زیادی به آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه پاداش کمک به نیازمندان از طواف کعبه نیز بیشتر است، ادامه داد: امروز دانش‌آموزان که آینده‌سازان فردا هستند باید فرهنگ « هرچه برای خود می پسندیم برای دیگران هم بپسندیم» را بیش از پیش بیاموزند.

همچنین در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش بهاباد در سخنانی بر ترویج فرهنگ انفاق و کمک به دیگران تاکید کرد و از مسئولان و خیران خواست دانش‌آموزان نیازمند را فرموش نکنند .

سال گذشته خیرین و مردم نوعدوست بهاباد بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در ۵۳ واحد آموزشی شهرستان بهاباد مشغول به تحصیل هستند. 

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی استان یزد قرر دارد .

امسال برگزاری جشن عاطفه‌ها در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه استان یزد پیش بینی شد و در ۲ مرحله قبلی این جشن، روزهای هفتم و هشتم شهریورماه برگزار شد.

هم اکنون چهار هزار دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد برخوردارند و  در جشن عاطفه‌های سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شده بود و پیش‌بینی می‌شود امسال این رقم افزایش یابد.

 هدف از برگزاری این جشن تامین نوشت افزار دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ است و برنامه‌های ویژه جشن عاطفه‌ها با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» انتخاب  شد.

۹۸۷۷/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تحصیلی جدید مدرسه بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود