Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:34:35 GMT

تسلیت برانکو به هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۷۶۶۵

تسلیت برانکو به هواداران پرسپولیس

سرمربی سابق پرسپولیس دقایقی بعد از اطلاع از درگذشت پیشکسوت این باشگاه، این ضایعه را به هواداران این تیم و جامعه ورزش تسلیت گفت.

به گزارش "ورزش سه"، جعفر کاشانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از سال‌های گذشته در سمت عضو هیات مدیره و رییس هیات مدیره در این باشگاه فعالیت می‌کرد، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس که در دوران حضورش در فوتبال ایران با وی همکاری می‌کرده، بعد از اطلاع از این موضوع طی پیامی تسلیت خود را بابت این ضایعه اعلام کرد.

 

برانکو در پیام خود که در اختیار ورزش سه قرار داده، اعلام کرد: تسلیت قلبی من به خانواده جعفر اشرف کاشانی و کل خانواده ورزش و خصوصا هواداران پرسپولیس بابت درگذشت یکی از وفادارترین و بزرگ‌ترین‌های پرسپولیس. فوتبال ایران یک مدیر بااخلاق و جنتلمن را از دست داد.

پرسپولیس تهران الاهلی برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) جعفر کاشانی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران الاهلی برانکو ایوانکوویچ سرمربی جعفر کاشانی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح شلوغی را با خبرنگاران و اهالی رسانه داشت، پس از کنفرانس خبری به همراه وحید مرادی سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون از موزه ورزش ایران دیدن کرد.

این موزه زیبا که بخشی از آن به معرفی افتخارات قهرمانان ملی، جهانی و آسیایی ایران به سایر ملل و گردشگران می‌پردازد، باعث شد تا موریسیو پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ساعاتی به گردش در این موزه و شناخت ورزش ایران بپردازد تا خستگی کنفرانس صبح از بدن او خارج شود.

پائز که در کنفرانس خبری با نوع صحبت هایش همه را امیدوار کرد، حالا از فردا شروعی دوباره در تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت و همان طور که در مصاحبه با خبرنگاران گفت، قصد دارد کار بزرگی را در لیگ ملتهای والیبال با تیم ملی ایران انجام دهد. گفته می شود در روزهای آتی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال توسط این مربی خط خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم