Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به مناسبت فرا رسیدن هفته کودک، موزه سینما با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفت فیلم کمتر دیده شده از تولیدات سینمای کانون را نمایش می‌دهد. تاریخ انتشار: 11:13 - 10 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۹۲۲

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی موزه سینما، فیلم‌های باشوغریبه کوچک (شنبه ۱۳ مهرماه) دونده (یکشنبه ۱۴ مهرماه)، خمره (دوشنبه ۱۵ مهرماه)، سازدهنی (سه شنبه ۱۶ مهرماه)، رهایی (چهارشنبه ۱۷ مهرماه)، عمو سیبیلو (چهارشنبه ۱۷ مهرماه) و مسافر (پنجشنبه ۱۸ مهرماه) در موزه سینما به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان، بخصوص پژوهشگران، مدیران ومربیان مدارس و فعالان حوزه فرهنگ و سینما می‌توانند از طریق سینماتیکت یا مراجعه به گیشه موزه سینما هر روز ساعت ۱۸ در سالن سینما فردوس به تماشای فیلم مورد نظر خود بنشینند.



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینما موزه سینما باشو غریبه کوچک دونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»