Web Analytics Made Easy - Statcounter

دسته‌ای از افراد هستند که در ایام اربعین میل به سفر جمعی و در قالب کاروان‌های دوستی و فامیلی دارند. این افراد می‌توانند برای سفر خود اتوبوس دربست کنند.

پیش از این و در سال‌های گذشته اتوبوس دربستی از مرزهای سه گانه و به خصوص مرز مهران که به دلیل نزدیکی جاذبه بیشتری برای مسافران دارد نیز اجازه تردد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان راهداری امسال و با هدف کنترل ترافیک در مرز مهران سفر از این مرز را دو مرحله‌ای کرده است. ضمن اینکه برای اتوبوسهای دربستی نیز شرایط خاصی را قرار داده است.

تداخل سفر اتوبوس‌های دربستی با سفرهای عمومی و افزایش حجم ترافیک مهمترین دلیل این تصمیم از سوی سازمان راهداری عنوان می‌شود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز از قول مهران قربانی، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای گفته است: امسال اتوبوس‌های دربستی برای انتقال خانواده‌های ایرانی تنها می‌تواند از مرز چذابه تردد داشته باشند.

به گفته قربانی این اتوبوس‌ها باید عمر زیر ۵ سال داشته باشند تا امکان تردد در عراق برای آنها وجود داشته باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار