Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید علی حسینی و کیانوش رستمی دو وزنه‌بردار شناخته شده تیم ملی وزنه‌برداری ایران که هر یک به نوعی مهم‌ترین مسابقه گزینشی المپیک را از دست دادند، حضورشان در المپیک توکیو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

کیانوش رستمی به دلیل اوت شدن در مسابقات جهانی، باید در یکی از مسابقات گزینشی المپیک حضور پیدا کند تا بتواند در مسابقات گزینشی شش ماهه دوم حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید علی حسینی هم که در مسابقات جهانی شرکت نکرد، همین شرایط را دارد و حضورش در المپیک توکیو مشخص نیست.

سعید علی حسینی در کفت و گو با پانا درباره حضورش در المپیک توکیو و از دست دادن مسابقه گزینشی المپیک سویس گفت: من از اینکه باید کدام مسابقه بروم و فدراسیون چه برنامه‌ای برای من دارد اطلاعی نداشتم. فعلاً به کمیته ملی المپیک رفتم تا با رئیس کمیته صحبت کنم. شنیدم صالحی امیری هم نظر مثبتی دارد و اگر به این موضوع ورود کند مشکل حل خواهد شد.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 ادامه داد: نزدیک مسابقات سوئیس به من اعلام شد که این آخرین فرصت برای من است. من هم زمانی که درخواست دادم گفتند دیر شده و نمی‌توانند کاری انجام دهند در حالی که فدراسیون باید برنامه‌ریزی انجام می‌داد.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در مورد ترک اردوی تیم ملی و انصراف از مسابقات جهانی اظهار کرد: کدام ترک اردو، کدام انصراف؟ من در روز رکوردگیری نتوانستم رکورد بزنم. اما فدراسیون باید برای من برنامه‌ریزی می‌کرد یا سرمربی می‌گفت برای فلان مسابقه آماده شوم نه اینکه به حال خودم مرا رها کردند. من به عنوان یک ورزشکار تنها وظیفه‌ام ورزش کردن است، دنبال کارهای اجرایی هم من باید بروم؟

وی تأکید کرد: سرمربی در تمرینات بارها می‌گفت باید پاسخگوی نتایج تیم باشد و هر کس در رکوردگیری ضعیف باشد یا حاضر نشود باید برود. در شرایطی که من آسیب دیده بودم و واقعاً نمی‌توانستم وزنه بزنم چرا سرمربی صحبتی با فیزیوتراپ نکرد تا از وضعیت من باخبر شود.

نایب قهرمان سال 2017 جهان ادامه داد: من قید حضور در المپیک را نزدم. هشت سال سختی کشیدم چرا الآن که یازده ماه مانده به المپیک باید قید حضور در المپیک را بزنم؟ اگر می‌خواستم در المپیک نباشم همان ۹ سال پیش راه زندگی‌ام را تغییر می‌دادم نه اینکه همه تلاشم را کرده‌ام که در این المپیک به میدان بروم. کسانی که به من می‌گویند ضعیف هستم و نمی‌توانم کاری از پیش ببرم، چهار ماه به من فرصت بدهند و اگر نتوانستم کاری کنم آن وقت مرا حذف کنند.

وی در پایان گفت: من با مسئولان فدراسیون جلسه داشتم و از آنها خواستم که درخواست حضور من در مسابقات سوئیس را بدهند اما گفتند که مصدوم هستم و بدون اینکه به آنها خبر داده باشم اردو را ترک کردم. برنامه‌ریزی مسابقات مگر دست من است؟ سرمربی باید بگوید من به فلان ورزشکار احتیاج دارم و هنوز باید باشد. کادر فنی مشخص می‌کند چه کسی کدام مسابقه را برود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Fad برچسب ها: وزنه برداری ، سعید علی حسینی ، المپیک

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزنه برداری سعید علی حسینی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند