Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:25:13 GMT

لزوم تلاش همه مدیران برای رفع مشکل اشتغال

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۷۸۹۵

لزوم تلاش همه مدیران برای رفع مشکل اشتغال

رفیعی پور بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی شهرستان تنگستان بحث اشتغال است که نیاز است در حوزه اشتغال با حذف بوروکراسی اداری، کمک به اشتغال بعنوان یک باور و ضرورت عمومی برای مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،عبدالحسن رفیعی پور، فرماندار تنگستان در نشست شورای اداری این شهرستان با تشکر از سپاه شهرستان و منطقه دلوار در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز آسایش، امنیت، آرامش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهیدانی است که در راه اعتلای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و دفاع از کشور جان خود را فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رفیعی پور با گرامی داشت روز آتش نشانی و ایمنی بیان کرد: از تلاش‌ها و زحمات همه کسانی که در حوزه آتش نشانی تلاش می‌کنند  تشکر کرده و بهترین تقدیراز آتش نشانان این است که همه ما و شهروندان ایمنی را رعایت کنیم.

 

رئیس شورای اداری شهرستان تنگستان بیان کرد: فضای مجازی امروز هم یک فرصت و هم یک تهدید است، برای اینکه انتقاد و نقد سازنده به توسعه شهرستان کمک کرده و همه مدیران باید تلاش کنند که انتقاد پذیر باشند.

 

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه خدمات دولت در سطح شهرستان باید در فضای مجازی انعکاس داده شود بیان کرد: باید از فضای مجازی جهت انعکاس، تشریح و تبیین خدمات دولت برای اطلاع مردم  استفاده کنیم.

 

رفیعی پور با اشاره به سخنان ریاست جمهور در سازمان ملل متحد خاطر نشان کرد: سخنرانی ریاست محترم جمهور در سازمان ملل تجلی اقتدار و عزت ملی ایران اسلامی  بود.

 

وی با اشاره به صف دیدار سران کشورهای اروپایی با ریاست جمهور ایران اسلامی در محل اقامتش بیان کرد: بعضی از روسای دولت و سران اروپایی چندین بار برای ملاقات با ریاست جمهور ایران حضور یافتند که اینها جلوه‌ای از اقتدار و عظمت ایران اسلامی   بود که باعث افتخار برای همه  ایرانیان است.

 

رئیس شورای اداری شهرستان تنگستان با بیان اینکه امروز و در مقطع کنونی شاهد هجمه‌های وسیعی از طرف خیلی از کشورها بخصوص از طریق آمریکا علیه عزت و اعتبار ملت ایران هستیم یادآور شد: امروز نیاز است به انسجام ملی، وحدت و همدلی فارغ از همه اختلاف نظرهای سیاسی و جناحی و تنها راه عبور از مشکلات وفاق و اتحاد است.

 

رفیعی پور افزود: یکی از مشکلات اساسی شهرستان بحث اشتغال است که نیاز است در حوزه اشتغال با حذف بوروکراسی اداری، کمک به اشتغال بعنوان یک باور و ضرورت عمومی برای مدیران باشد.

 

فرماندار تنگستان یاد آورشد: همه مدیران شهرستان در بحث مبادله موافقتنامه پروژه ها تلاش کنند و باید حداقل هفته‌ای یک روز پیگیر اعتبارات پروژه های عمرانی در استان باشند و سعی کنند نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برای بهره برداری در دهه فجر اهتمام جدی به عمل آورند.‌

 

وی بیان کرد: در بحث مدارس اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده که در بخش دلوار برای بازسازی مدارس تخریبی خیرین ورود کردند که بیشتر مدارسی که در بخش دلوار  در حال ساخت است توسط خیرین انجام می شود و همچنین تعدادی مدرسه تخریبی نیز در بخش مرکزی عملیات بازسازی آنها آغاز شده  و امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبارات ملی نسبت به بازسازی سایر مدارس تخریبی نیز اقدام نمائیم.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد هرمزگان موکب ایجاد اشتغال اشتغالزایی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات بحران افزود: متاسفانه آبفای هشترود طرح پیشرفته فاضلاب را تکمیل نمی‌کند و پسابهای ریخته شده به رودخانه شهر موجب بروز بیماری در فصل تابستان و بوی بد می‌شود.

وی اضافه کرد: آب و فاضلاب شهری هم باید در اجرای طرح فاضلاب مدرن شهری اقدامات لازم را انجام دهد و این طرح را هرچه زودتر به اتمام برساند تا مردم مجبور به هدایت فاضلاب‌های خانگی خود به داخل رودخانه نشوند.

فرماندار هشترود گفت: با توجه به اینکه حریم و بستر رودخانه‌های هشترود مشخص نیست اداره امور مناع آب هم باید ترتیبی اتخاذ کند که در اسرع وقت هم حریم و هم بستر رودخانه‌های شهرستان معین شود.

قشلاقی گفت: مشخص نبودن بستر رودخانه‌های داخل شهر وحتی خارج از شهرستان باعث تعرض افراد به این ناطق شده و در صورت بروز سیل و خسارت باید خسارت جبران ناپذیری به افراد خسارت دیده پرداخت شود در صورتی که اصلا حق آنها نیست.

پورصادق شهردار هشترود هم تجهیز آتش نشانی این شهر را خواستار شد و گفت: خودروهای آتش نشانی این شهرستان نیاز به تعمیر دارند و در صورت بروز حادثه‌ هم زمان در شهرستان با مشکل رو به رو خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر محلات شهر قدیمی هستند و خودروهای سنگین آتش نشانی نمی‌توانند وارد آن مناطق شوند از این رو درخواست تجهیز آتش نشانی را به خودرو‌های سبک از جمله نیسان و موتور داریم تا بتوانیم در صورت بروز حادثه خدمات به مردم بدهیم.

دیگر خبرها

  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد