Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان، در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و اعضای کارگروه رونق تولید که صبح امروز در رشت برگزار شد، گفت: شرایط اقتصادی امروز کشور در پی تحولات منطقه‌ای و بین المللی و تشدید تحریم‌های ظالمانه و غیر اخلاقی آمریکا و هم پیمانانش، سختی‌هایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه مردم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با بیان اینکه باید با همدلی و تلاش مضاعف در مسیر توسعه گام برداریم ، افزود: جمهوری اسلامی ایران در این ۴ دهه پر فراز و نشیب خود ثابت کرده که در سایه سار همدلی و تلاش، با سربلندی از بحران‌ها عبور می‌کند.

استاندار گیلان، با اشاره به اینکه در این برهه از زمان، بانک ها، خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، گفت: باید پرداخت تسهیلات با شتاب بیشتر‌ی اعطا شود.

ارسلان زارع، به ظرفیت بالای استان در راستای رونق تولید اشاره کرد و افزود: در شرایط امروز و برای پیشبرد اهداف اقتصادی راهی جزء تقویت بخش خصوصی نداریم و باید بانک‌های عامل با حمایت هرچه بیشتر از صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی به رونق تولید کمک کنند.

او ، با بررسی عملکرد بانک‌های عامل در راستای اعطای تسهیلات در مسیر توسعه، گفت: اگر چه عملکرد اغلب بانک‌ها خوب است، اما باید بیش از پیش تلاش شود.

استاندار گیلان، از مدیران بانک‌های عامل و اعضای کارگروه رونق تولید خواست با برگزاری جلسات منظم و ارائه گزارش عملکرد بیش از پیش در مسیر توسعه استان گام بردارند.

ارسلان زارع، بر ضرورت حضور اعضا در جلسات مربوط به کارگروه رفع موانع تولید و رونق تولید در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های رئیس جمهور تاکید و تصریح کرد: چنانچه اعضا به موقع حاضر و یا گزارش عملکرد خود را به موقع اعلام نکند، به آنان تذکر داده می‌شود، چرا که همه موظف هستیم در راستای رونق تولید و گذر از شرایط سخت اقتصادی، حرکت جهادی انجام دهیم.

تشریح بخشودگی بند (ل) تبصره ۱۶، آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی قرض الحسنه ازدواج در سال ۹۸، آخرین وضعیت عملکرد پرداخت تسهیلات و رونق تولید و تبصره ۱۸ قانون بودجه، ظرفیت بند (و) تبصره ۵ قانون بودجه، تهاتر مطالبات پیمانکاران از دولت با بدهی بانکی و مالیاتی، تشریح بند (خ) و مباحث مربوط به هدفمندی یارانه‌ها از موارد مورد بحث جلسه کمسیون هماهنگی بانک‌ها و اعضای کارگروه رونق تولید بود، که به مدت ۲ ساعت، در راستای رونق تولید و حمایت از فعالان واحد‌های تولید و صنعتی استان بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/م.ع

 برای گذر از جنگ اقتصادی نیاز به همدلی و تلاش مضاعف است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی