Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، جمعی از خبرنگاران لرستان سه‎شنبه، نهم مهر از روستاهای سیل‌زده پلدختر به‌ویژه روستای چم‌مهر این شهرستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند بازسازی این مناطق و فعالیت‌‎های انجام گرفته در این روستاها قرار گرفتند.

مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در رابطه با آخرین وضعیت مسکن سیل‌زدگان لرستانی، اظهار کرد: 46 هزار و 669 سیل‌زده در سراسر استان متقاضی دریافت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد متقاضی، 12 هزار و 824 نفر واجد دریافت تسهیلات احداثی، 20 هزار و 490 نفر واجد دریافت تسهیلات تعمیری و هزار و 446 نفر نیز واجد دریافت تسهیلات تجاری هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از معرفی بیش‌ از 43 هزار متقاضی دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل خبر داد و ادامه داد: از این میزان 34 هزار و 161 نفر موفق به عقد قرارداد شده‌اند و 33 هزار و 926 نفر تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

رضایی با بیان این‌که 100 درصد تسهیلات بلاعوض تأمین و تخصیص یافته است، افزود: تاکنون 160 میلیارد تومان از محل کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آواربرداری 10 هزار و 169 واحد، پی‌کنی 9 هزار و 879 واحد، آرماتوربندی 7 هزار و 257 واحد، اسکلت‌بندی 5 هزار و 290 واحد، دیوارچینی 3 هزار و 371 واحد و سفت‌کاری 757 واحد به پایان رسیده است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی بازدید خبرنگاران روستاهای سیل زده پلدختر روستای چم مهر خبرنگار و عکاس محمد علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان