Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضورر ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز با مخالفت عده‌ای از اعضای این تشکل مواجه شد.

به گزارش شریان نیوز،آخرین‌باری که ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز شرکت کرد به 10 سال پیش برمی گشت. اما بعد از یک دهه دیروز ناطق نوری با دعوت کتبی آیت‌الله موحدی کرمانی در جلسه جامعه روحانیت مبارز شرکت می‌کند و با اعضای این تشکل دیدار تازه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیداری با استقبال بسیاری از اعضای این تشکل روبه رو شد و آنگونه که مصباحی مقدم و اکرمی روایت کرده اند، خوشحالی اعضا از حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مشهود بود و حتی برخی شعار دادند «یار امام خوش آمد» اما آنطور که شنیده می‌شود گویا این دیدار به مذاق عده‌ای دیگر خوش نیامده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد وقتی زمزمه دعوت از ناطق نوری مطرح بوده است برخی اعضای این تشکل روحانی، تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا موحدی کرمانی را از این اقدام منصرف کنند که البته او در برابر این عده مقاومت می‌کند و با تلاش اکثریت اعضای جامعه روحانیت مبارز، نهایتا جلسه دیروز تشکیل ‌می‌شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور جمعی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات به تصویب رسید

به گزارش مشرق، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

براساس این گزارش، این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی