Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص حمل و نقل زائران اربعین حسینی گفت: امسال تعداد قطارهایی که به کرمانشاه می‌روند، افزایش یافته است. علاوه بر این قطارهای فوق العاده کمک می‌کند تا عزیزانی که می‌خواهند از مرز مهران به سمت عراق بروند، از راه آهن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی ادامه داد: همچنین قطارهایی اختصاص داده شده است که به صورت متناوب بین خرمشهر و شلمچه حرکت می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی در مورد حمل و نقل هوایی در ایام اربعین نیز اظهار داشت: برای ساماندهی حمل و نقل هوایی در ایام اربعین پروازهای فوق‌العاده اختصاص داده شده است و هر شرکتی که تقاضای پرواز فوق العاده کرده، موافقت شده است و هیچ مخالفتی وجود نداشته است.

وی ادامه داد : در بحث حمل و نقل جاده‌ای نیز همکاران ما تلاش کردند که راه‌های مواصلاتی ایمن سازی شوند، به خصوص جاده ایلام به مهران که باند دوم آن احداث شده و چهار خطه شده است و به جز ۱۰ کیلومتر آن، کل راه ایمن سازی شده تا مردم بتوانند روان‌تر رفت و آمد کنند.

اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این پارکینگ‌هایی در مرز شلمچه، مهران چذابه پیش‌بینی شده است. این امکان را ایجاد می‌کند کسانی که با خودروی شخصی به مرزها می‌روند، بتوانند از پارکینگ‌ها استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از بخش خصوصی برای تامین اتوبوس‌ها در ایام اربعین استفاده شده است. ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زوار پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اتوبوس‌هایی که در نمایشگاه‌ها برای فروش گذاشته شده‌اند حتما باید برای اربعین بیرون بیاید و اجازه نمی‌دهیم اتوبوسی در نمایشگاه‌ها باشد. پس از اربعین می‌توانند برای فروش اتوبوس اقدام کنند. اگر مردم  به دستورات ستاد اربعین توجه کنند، انشالله همکاری و هماهنگی‌های پیش‌بینی شده انجام خواهد شد.

کد خبر 4735028

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی راه و شهرسازی محمد اسلامی اربعین مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران محمدجواد ظریف دفاع مقدس هفته دفاع مقدس سازمان ملل متحد مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام حسن روحانی علی لاریجانی سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا برجام محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است