Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از آغاز مرحله دوم جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در ۴۰۰ مدرسه این استان خبر داد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محسن مسعودیان راد پیش از ظهر امروز در آئین نواختن زنگ «شورعاطفه‌ها» در دبستان شهید آیت الله مصطفی خمینی سمنان اظهار داشت: در استان سمنان بیش از 2 هزار و 400 دانش آموز نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک هزار دانشجو نیز از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان در بخش‌ها و موضوعات مختلف استفاده می‌کنند.

زنگ عاطفه‌ها در مدارس ایلام نواخته شدجشن عاطفه‌ها در 2500 مدرسه استان گلستان آغاز شدآغاز جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی / ‌کمک 50 میلیون تومانی استاندار‌مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 5000 مدرسه استان کرمان آغاز شد‌

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از جمع آوری 10 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی خیران و مردم نیکوکار استان سمنان در مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد.

مسعودیان راد افزود: پیش‌بینی می‌شود در مرحله دوم برگزاری این جشن مجموع کمک‌های جمع آوری شده به 30 میلیارد ریال برسد.

وی با اشاره به شعار جشن عاطفه‌های امسال با  عنوان «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» افزود: برگزاری این جشن در مدارس، همبستگی دانش‌آموزان در یاری دانش آموزان نیازمند را افزایش می‌دهد و در ترویج فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی نیز در بین این قشر اثرگذار است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان داشت: تقویت فرهنگ ایثار، دستگیری از نیازمندان، توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اسلامی از دیگر اهدافی است که با برگزاری این جشن به دنبال تحقق آن در جامعه هستیم.

به گزارش تسنیم، امروز همزمان با سراسر کشور زنگ شور عاطفه ها در 400 مدرسه استان سمنان به صدا درآمد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی