Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان جنوبی _ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت :یکی از دلایل اصلی که رژیم های استکباری همچون آمریکا و مزدوران آنان با مردم انقلابی ایران دشمن هستند بخاطر احیاء فرهنگ غدیر و ولایت و امامت است .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛حجت الاسلام والمسلمین مهدی غلامی در همایش بزرگ بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به روند پیروزی نهضت اسلامی گفت:در تاریخ ادیان الهی حادثه بعثت آخرین فرستاده خدا حضرت محمد (ص)از ظرافت های بسیار حساسی برخوردار است که چهره های نفاق و تزویر معاصر خود را آشکار کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت : حضرت محمد (ص) در آغاز بعثت خود سیزده سال را در شهر مکه با تحمل بسیاری از تحریم ها شکنجه ها و فشار های حاکمان بت پرست؛ دین توحید و یکتا پرستی را تبلیغ کرد و زحمات زیادی کشید ؛و عاقبت با هجرت به سوی مدینه هم در طول ده سال گرفتار جنگهای تحمیلی و غزوه ها و سریه ها شد ولیکن عاقبت دین اسلام و حکومت اسلامی پایه ریزی شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی یاد آور شد:پس از دوران رسالت نبی مکرم اسلام (ص) و پیروزی بر جبهه کفر ؛ متاسفانه عاملان نفوذی و کسانی که از هوای نفس پیروی می کردند پس از 75 روز که از رحلت جانسوز آن نبی خدا نگذشته بود و علی رغم قبول تمام صحابه خاص در ولایت و امامت حضرت علی (ع) در عید غدیر دچار انحراف بیعت با ولایت شدند و امامت مولا علی (ع) را غصب و بجای آن حاکمیت و خلافت نامشروعی را جایگزین کردند که برای اسلام و مسلمین مشکلات بسیار زیادی بوجود آورد .

وی گفت :در عصر حاضر و با پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای استکباری از جمله آمریکا و مزدوران وابسته به این رژیم که منافع خود رادر خطر دیدن بنای مخالفت با این نهضت اسلامی را برداشتند ؛چراکه اهداف این نهضت راامام (ره) تعیین نموده بود و یکی از این اهداف احیاء مسئله غدیر و یا همان ولایت و امامت بود که با تفکرات اسلام غربگرا بشدت مخالف بود .

حجه الاسلام غلامی اظهار داشت :در پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) سه محور اساسی و سه هدف بزرگ از انقلاب اسلامی را مطرح کردند ؛که برخی از کشورهای غربی و حتی به اصطلاح اسلامی با آنها مخالف بودند و آن سه هدف؛حکومت اسلامی ,بیداری اسلامی و زمینه سازی برای ظهور آقا ولی عصر امام زمان (عج) که انشاءلله محقق خواهد شدبود.

وی گفت :حادثه عاشورا؛انقلاب اسلامی و امروزه حرکت عظیم و جهانی اربعین زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است که دشمنان از این رخداد ها بسیار هراسانند وبنای مخالفت با این حرکت ها را دارند .

این سخنران کشوری همچنین بیان کرد:اگر ایران اسلامی در دنیا قدرت دارد؛بواسطه این است که مردم حرف امام و ولی فقیه زمان را تا پای جان قبول دارند و جبهه ای بسیار مستحکم و مقاوم در مقابل دشمنان تشکیل داده اند تا جایی که این نهضت مقاومت فراگیر شده و منطقه خاور میانه و حتی برخی کشورهای آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی خاطر نشان کرد : اگر امروزه می خواهیم این نهضت فراگیر زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شود باید دامنه نهضت مقاومت را بیشتر گسترش داده و با بصیرت و شناخت عوامل نفوذی و سخت گیری بر جبهه باطل نگذاریم برخی عوامل نفوذی با اعتقادات و باورهای جوانانان عزیز ما بازی کنند .

وی گفت :برای آماده شدن و توفیق حضور در حکومت جهانی آقا بقیه الله باید باهم مهربان باشیم و با وحدت و همدلی و کار جهادی در پرتو ایمان و اخلاق و کرامات انسانی از حریم ولایت و رهبری دفاع کنیم و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که دغدغه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز هست شبانه روز تلاش کنیم .

یاد آوری می شود در پایان این مراسم و پس از قرائت زیارت عاشورا با مداحی یکی از مداحان کشوری از فرماندهان پیشکسوت بسیجی در رده های مقاومت بسیج تجلیل شد

/ انتهای پیام .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: همایش بسیجیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور