Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@16:36:19 GMT

وزیر اقتصاد: ادغام بانک‌های دولتی جدی است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۱۹۶

وزیر اقتصادگفت: پدیده ادغام بانک‌های دولتی جدی است و از آن‌ها در پایان سال گزارش‌گیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد امروز چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بستر مناسبی برای جذب منابع وجود دارد و در حال حاضر هم عرضه جدید سهام را داریم که در آینده نزدیک حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های خیلی اکازیون عرضه خواهد شد و من امیدوارم همچنان از استقبال قابل توجه مردم برخوردار شود و به هدایت نقدینگی به اموری که مناسب هستند، کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره تغییر مدیرعامل هپکو گفت: همه کار‌ها انجام شده و فقط کار ثبت آن مانده است و همچنین ایشان کار خودش را شروع کرده است. مشکلاتی که راجع به هپکو وجود داشت همه حل شده و امروز من پیامکی از استاندار داشتم که از اقدامات سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه تشکر می‌کرد.

وزیر اقتصاد درباره تغییرات و شکل جدید خصوصی‌سازی گفت: با بررسی‌های مطالعاتی که داشته‌ایم توانستیم آن‌ها را در هیئت واگذاری ببریم و این هیئت با قالب و پیشنهادات وزارت دارایی موافقت کرده است بنابراین ما هم در روش قیمت‌گذاری و واگذاری تغییراتی را داریم.

وی درباره ادغام بانک‌ها اظهارکرد: پدیده ادغام بانک‌های دولتی خیلی جدی است و در مجامع بانک‌ها از بانک‌ها گزارش‌گیری شده و آخر امسال نیز از بانک‌ها این موضوع و عملکردشان خواسته خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هزینه سفر اربعین گروه عظام جعفر کاشانی بیژن قاسم زاده گذرگاه البوکمال القائم مولانا تابناک ادغام بانک ها وزیر اقتصاد هزینه سفر اربعین گروه عظام جعفر کاشانی بیژن قاسم زاده گذرگاه البوکمال القائم مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی