Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، داریوش رضایی  مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی ادامه داد: برنامه های یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب با عناوین مختلف نظیر مسابقه نقاشی 《آب = زندگی》، برگزاری کارگاه آموزشی برای اولیاء دانش آموزان، برگزاری مراسمات زنگ آب در مدارس سطح استان، برگزاری کلاس های آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در بیش از ۳۸ شهر استان، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه دانش آموزان اول ابتدایی به صورت متمرکز در بیش از ۵ شهرستان با حضور گروه های هنری و نمایشی و استفاده از ظرفیت سمن ها و گروه های اجتماعی مردم نهاد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مقام مسئول به اهمیت فرهنگ سازی مصرف آب در بین آحاد مردم پرداخت و افزود: در سال جاری برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی برای بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و ۲ هزار زن خانه دار انجام شده است.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به فراخوان مسابقه نقاشی《آب = زندگی》که در دو مقطع کودک و نوجوان برگزار می شود، گفت: مرحله استانی این مسابقه از اول مهر ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه داوری آثار ارسالی، یکم تا ۱۵ آذر ماه انجام خواهد شد، ابراز داشت: نمایشگاه آثار برتر از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه به مدت یک هفته با حضور و بازدید دانش آموزان برپا می شود.

 رضایی اظهار داشت: مراسم اختتامیه که با حضور مدیران کمیته سازگاری با کم آبی در استان، مدیران صنعت آب و آب و فاضلاب برگزار می شود از برگزیدگان تجلیل شده و ۱۰ اثر برتر برای شرکت در مرحله کشوری به آبفای کشور ارسال می شود.

 وی تصریح کرد: این مسابقه به همت شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی و با همکاری ادارات استانی نظیر آموزش و پرورش، شرکت آب منطقه ای، سازمان حفاظت محیط زیست، اداره کل جهاد کشاورزی، استانداری و اداره کل صمت برگزار می شود.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از ۱۵ تا ۲۶ دی ماه است، خاطرنشان ساخت: داوری آثار کشوری از اول لغایت دهم بهمن ماه خواهد بود که آثار برتر با برپایی نمایشگاه در معرض بازدید دانش آموزان قرار گرفته و با برگزاری مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب دانش آموزان آب آذربایجان غربی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی جشنواره نخستین واژه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر جشنواره و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش گفت: در این جشنواره بیش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
حسام الدین هاشمزهی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و در حال حاضر به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
وی افزود: حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی