Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:39:02 GMT

افزایش ۱۳۵ درصدی کشفیات موادمخدر در شهرستان نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۳۷۸

افزایش ۱۳۵ درصدی کشفیات موادمخدر در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شااحمد ساکی پیش از ظهر چهارشنبه در آستانه هفته نیروی انتظامی در جمع اصحاب رسانه نهاوند گفت: امسال هفته نیروی انتظامی از روز پنجشنبه ۱۱ مهر ماه با شعار «پلیس هوشمند؛ امین مردم» آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه های فرهنگی - ورزشی در این هفته تصریح کرد: با همکاری قسمت های مختلف فرماندهی انتطامی شهرستان بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در این هفته برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: برگزاری کوهپیمایی پرسنل به همراه خانواده، دیدار پرسنل با امام جمعه، دیدار با خانواه معظم شهدا و جانبازان، عطرافشانی قبور شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری مسابقات ورزشی و غیره از جمله برنامه های قابل اجرا در شهرستان هستند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد شش ماهه پلیس شهرستان نهاوند در حوزه های مختلف، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند در شش ماه نخست سال جاری با شناسایی و دستگیری ۱۰ باند تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی موفق به ثبت افزایش کشفیات به میزان ۱۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

سرهنگ ساکی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از اعتیاد، مزاحمت و برقراری امنیت در تفرجگاه های شهرستان نهاوند گفت: در این مدت حدود ۶۰۰ عدد قلیان از مراکز عرضه ضبط و ۴۰ باب مغازه عرضه قلیان نیز پلمب شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه کشفیات قاچاق نیز پلیس شهرستان نهاوند با کنترل مبادی ورودی و خروجی موجب افزایش ۵۰ درصدی کشفیات و از لحاظ ارزش ریالی نیز افزایش ۲۰ درصدی نسبت به شش ماه نخست سال گذشته شده  است.

توقیف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: در این راستا با پیگیری و هوشیاری عوامل انتطامی شهرستان نهاوند موفق به توقیف ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهاوند شده ایم.

وی گفت: در خصوص تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیز طی شش ماه گذشته ۱۳ هزار مورد تماس صورت گرفته که همگی آنها با حضور میدانی عوامل ۱۱۰ ارشاد قضایی و یا ارائه گزارش تشکیل پرونده شده اند.

سرهنگ ساکی با اشاره به اینکه تعداد تماس های حاصله با مرکز ۱۱۰ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: روزانه ۷۰ مورد تماس با مرکز ۱۱۰ شهرستان نهاوند صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه درگیری های فردی در شهرستان نهاوند طی این مدت نسبت به قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است، گفت: در خصوص سرقت نیز طی شش ماه گذشته ۲۱۰ سارق در قالب ۱۰ باند سارقین خودرو، قطعات خودرو، موتورسیکلت، خانه باغ ها و غیره دستگیر شده اند که منجر به افزایش ۴۶ درصدی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: از ۱۰۰ درصد سرقت های صورت گرفته در این مدت در شهرستان نهاوند ۷۸ درصد کشف شده است.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی جرائم سایبری شهرستان نهاوند نسبت به سال گذشته، گفت: در سال جاری ۹۰ درصد از جرم هایی چون کلاهبرداری اینترنتی، خرید از فروشگاه های نامعتبر اینترنتی فاقد نماد اعتماد و غیره کشف شده است.

سرهنگ ساکی در ادامه با اشاره به آمار تصادفات شهری طی شش ماه گذشته گفت: در این مدت تصادفات درون شهری نهاوند نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 4735049

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان فرماندهی انتظامي استان همدان مواد مخدر هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴