Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام :حسن تردست با اعلام این خبر افزود: در این مدت  ۹۰ دوره امداد و  کمک های اولیه ۲۲ ساعته برگزار و در آن ها ۱۷۷۹ نفر شرکت کرده اند.

او با اشاره به برگزاری دوره آموزش ۸ ساعته حضوری آمادگی در برابر مخاطرات افزود:  ۱۰۸۹ نفر در ۵۵ دوره آموزش حضوری آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۸۰ دوره آموزشی مهارت های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته در استان برگزار شد که طی آن تعداد ۱۳۵۴ فراگیر از این دوره ها بهره مند شدند. همچنین جهت ارتقاء علمی و کاربردی در زمینه‌های مرتبط با اصول و اهداف هلال احمر، تعداد ۱۳۳ نفر از کارکنان طی ۵ دوره درآموزش های ضمن خدمت کارکنان شرکت کردند.

وی افزود: در حوزه معاونت آموزش و پژوهش علاوه بر آموزش‌های همگانی کمک‌های اولیه، دوره تخصصی نجات و دوره آموزش پایه تخصصی (عمومی امداد و عمومی نجات ) نیز برگزار شد که در شش ماهه نخست سال جاری ۱۴دوره تخصصی پایه و مقدماتی امداد و نجات برگزار و ۳۳۸ نفر از امدادگران و نجاتگران این استان در این دوره‌ها حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۲۴ دوره آموزشی مختلف برگزار شده که در آن ها ۴ هزار و ۶۹۳ نفر شرکت کرده اند، اظهار کرد: دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر به صورت مستمر ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان دوره های آموزشی فناوری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان