Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوچرخه سوار تیم سپاهان اصفهان با ثبت بهترین امتیاز، پیراهن سبز نخستین مرحله از سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان را از آن خود کرد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان صبح امروز (چهارشنبه) به صورت رسمی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نخست این تور در مسیر 148.3 کیلومتری تبریز تا منطقه آزاد ارس برگزار شد. در این مرحله دو خط امتیازی و یک خط کوهستان پیش بینی شده است که خط امتیازی نخست در کیلومتر 40.9 این مسیر قرار داشت.

بر همین اساس، محمد گنج خانلو، رکابزن تیم  سپاهان توانست به عنوان نفر اول از خط امتیازی اول عبور کند. استانیسلاو باژوک از مینسک بلاروس و مهدی علمایی از دی اف تی نیز به ترتیب نفرات دوم و سوم بودند.

تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان| پیراهن کوهستان مرحله نخست به رکابزن مالزی رسیدتور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان| مرحله نخست تور سی و چهارم آغاز شد‌برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری نشان‌دهنده امنیت و صلابت ایران است

در خط امتیازی دوم که در کیلومتر 100 این مسیر قرار داشت نیز محمد گنج‌خانلو از سپاهان اصفهان، مایکل استوک‌من از تارتلتو ایزورکس بلژیک و مات‌وی نیکیتین از تیم وینو آستانا موتورز قزاقستان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم از خط امتیازی عبور کردند.

بر‌ اساس نتایج دو خط امتیازی، در مجموع پیراهن سبز (امتیازی) مرحله نخست به محمد گنج‌خانلو از سپاهان اصفهان رسید.

به گزارش تسنیم، مرحله نخست از سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در مسیر تبریز - منطقه آزاد ارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی