Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره سفر اخیر خود به عراق،گفت: یک سفری به کربلا و نجف داشتم و سومین دیدار با وزیر کشور عراق بود، آخرین مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دادیم.

وزیر کشور گفت: این سفر را از طریق زمینی انجام دادم و تمامی مشکلات را بررسی کردیم الحمدالله به توافقات خوبی رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرایی از حدود ۳ میلیون نفر در یک کشور دیگر واقعا کار مشکلی است، به همین دلیل خواهش ما از مردم این است که مراعات کنند، توصیه‌ها را گوش دهند و توقعشان هم در حد پذیرایی در یک کشور دیگر در عرض ۱۵ روز باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه امنیتی موانع کاملا رفع شده و مناسب است به خصوص در مرز خسروی که جزو نگرانی‌های ما بوده، امنیت به طور کامل برقرار است. امسال تعداد موکب‌ها را به ۲۶۰۰ موکب رسانده‌ایم، از نظر تامین مواد غذایی نیز، یک میلیون و ششصد هزار وعده‌ غذایی تدارک دیده شده است. با تصمیمات روزهای گذشته امیدواریم بستر مناسب‌تر شده باشد، اما این‌ها نسبی است و امیدواریم بتوانیم سرویس و تسهیلات خوبی را ارائه دهیم.

رحمانی‌فضلی در خصوص رأی دیوان عدالت اداری درباره لغو مصوبه هیأت وزیران در خصوص تعیین مکان مشخص برای تجمعات، نیز گفت: ما این مصوبه را که در دولت داشتیم برای ساماندهی بوده چراکه اصل ۴۱ قانون اساسی این اجازه (تجمع) را داده، اما باید با مجوز از وزارت کشور باشد. هر جایی هم نمی‌توان تجمع برگزار کرد، وزارت کشور چند نقطه را در تهران مشخص کرد و در بقیه استان‌ها هم تعیین آن را به عهده شورای تامین استان‌ها گذاشت.

وی تاکید کرد: این مصوبه بسیار خوب است برای سامان دهی و برای کمک به کسانی که می‌خواهند حرف‌شان را بزنند، به لغوی صورت گرفته اعتراض و پیگری خواهیم کرد و انشالله توجیه خواهیم کرد که حتما با این طرح موافقت کنند.

وزیر کشور گفت:‌ شکایت برای لغو این مصوبه از سوی نهادی نبوده است بلکه افرادی از آن شکایت کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیأت‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ آقای محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقاء و آقای سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

کد خبر 6097998

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه