Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، قدرت اله نوروزی در آیین افتتاح سرای سالمندان طوبی که به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع سالمندان، اظهار کرد: وجود چنین مجموعه‌هایی که به جهت حمایت از سالمندان تاسیس شده است، می‌تواند مشکلات سالمندان را حل کند، به ویژه آنکه بر اساس پیش‌بینی‌ها با افزایش جمعیت سالمندان در آینده روبرو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با بیان اینکه از افرادی که چنین فضاهایی را ایجاد می کنند باید حمایت شوند، تصریح کرد: این اقدامات در جهت تکریم سالمندان است؛ شهرداری اصفهان نیز آمادگی حمایت و کمک به ایجاد چنین فضاهایی دارد. از ابتدا شعار ما مشارکت مردم بود مشارکت سالمندان هم اهمیتی ویژه دارد به همین دلیل باید آن ها را تکریم کرد و مورد توجه قرار داد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه هر اقدامی در راستای حمایت از سالمندان انجام می شود، بشردوستانه و انسانی خواهد بود، افزود: چنین مجموعه‌هایی باعث ایجاد شور و نشاط و به تبع آن باعث افزایش امید می شود؛ برای مبارزه با افسردگی برای همه سنین و گروه ها، زنان، مردان، جوانان و سالمندان باید فضاهایی ایجاد کنیم که شور و نشاط ایجاد شود تا همه سنین از آن بهره‌مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان افزایش جمعیت سالمندان شهرداری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با هدف فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آ‌نها در سرا‌های سالمندی، بازدید و ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و عروق و ارائۀ میان وعدۀ سالم و مقوی توسط گروه جوانی جمعیت و سلامت خانوادۀ واحد سلامت سالمندان انجام شد.

دکتر محمد قربانی با اشاره به این‌که رسیدگی، مراقبت، حمایت و توان‌بخشی سلامت از جمله فعالیت‌ها در بستۀ خدمتی مراقبت‌های پیش‌کسوتان سنی ۶۰ سال و بالاتر به‌شمار می‌رود، افزود: از آنجا که سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی، واجد شرایط مراقبت ویژه هستند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی درمانی تکمیلی دارند.

او گفت:همراهی بخش سلامت بر اساس مصوبۀ شورای عالی سلامت، امنیت غذایی و کارگروه تخصصی سالمندان همراه با شورای رفاه سالمندی با نظارت ادارۀ بهزیستی شهرستان برای ارتقاء سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید