Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@08:13:46 GMT

ربیعی: روحانی نقشی در کاهش حکم «حسین فریدون» نداشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۷۵۳

ربیعی: روحانی نقشی در کاهش حکم «حسین فریدون» نداشت

سخنگوی دولت درباره نقش احتمالی حسن روحانی در کاهش حکم حسین فریدون، گفت: رئیس‌جمهور در کاهش این حکم نقشی نداشته اما پرسش این است که چرا محتویات در سایت‌ها می رود؟

به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران درباره مصوبات امروز دولت، اظهار داشت: یکی از مصوبات برای هزینه کرد جلوگیری و کمک به خاموش کردن آتش سوزی در جنگل ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات تقسیمات کشوری استان فارس بود که کازرون و مرودشت به فرمانداری ویژه تبدیل می شود.

ربیعی با بیان اینکه امسال 40 درصد پول ملی نسبت به مهر گذشته بهبود پیدا کرده است، گفت: تاکید رییس جمهور بر این بود که روند قیمت ها تثبیت شود. بحث تولید و راه افتادن تولید بود که خوشبختانه در شهریور 12 درصد واحد درصد کاهش داشته است.

ربیعی گفت: هیچ وزیری از طرح مسائل کارگران در صدا و سیما نه گله و نه شکایت داشته است و به عنوان سخنگوی دولت بسیار خوشحالم که مسائل تولید و کارگری مورد نقد قرار بگیرد. اما اگر روی خصوصی سازی علامت می دهند آدرس درست بدهند و خصوصی سازی را به یک شخص بازنگردانند، دقیقا بگویند از چه زمانی شروع شده و چه اتفاقاتی رخ داده است و اگر دولت بخواهد کوچک شود این مسیر خصوصی سازی است که باید اصلاح شود وگرنه ما از بیان کارگران استقبال می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقش احتمالی رئیس جمهور در کاهش حکم حسین فریدون، خاطرنشان کرد: این موضوع از بنیان دروغ است. رئیس جمهور در کاهش حکم حسین فریدون هیچ نقشی نداشته اما پرسش این است که چرا محتویات در سایت ها می رود، این موضوع پاسخ داده شود.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن علی ربیعی روحانی حسین فریدون دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ضعف‌هایش را انکار نکند، گفت: مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند برویم.

مهدی باقری در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در رابطه با عملکرد دولت در مهار تورم، اظهار داشت: ما نمی گوییم عملکرد دولت صد در صد رضایت بخش بود اما ارزیابی بنده از عملکرد اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲، این است که پای کار آمد و عزم جدی داشت اما در همین حد که می بینیم، موفق بود.

وی با اشاره به موانع تحقق اهداف دولت، گفت: دولت باید عزم جدی برای تحقق اهدافش داشته باشد لذا باید به سراغ تقویت کابینه اش برود اما این به معنای تغییر نیست؛ ما لزوما به دنبال مچ گیری و تغییر وزرا نیستیم بلکه دولت باید بُعد مسوولین اجرایی را به هر طریقی تقویت کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت خودش باید ضعف هایش را بازگو کند و آنها را انکار نکند؛ مهمترین ضعف دولت این است که نتوانست از افراد خیلی قوی استفاده کند درحالی که برای حل مشکل نیاز است به سراغ افراد توانمند رفت. نماینده ها با مداخلات در انتسابات، اثرهای منفی گذاشتند اما خود دولت هم جدی نبود و به نظر من آقای رییسی جدیت لازم در یافتن و آوردن افراد قوی به عرصه اجرایی کشور را، نداشت.

آقای باقری بیان کرد: در حوزه اقتصادی کشور، انتظار داشتیم که دولت پهلوان ها را روی کار بیاورد اما این اتفاق رخ نداد این انتقاد هم لزوما در سطح وزرا نیست؛ بلکه از رأس قوه مجریه تا سطوح پایین‌تر در شهرستان ها هم، اولویت این نبوده که تیم های اقتصادی تقویت شود و حضور افراد قوی را شاهد نیستیم.

وی اظهار داشت: پیش بینی من از آینده این است که قطعا روزهای بهتر اما چالش های بیشتری هم خواهیم داشت؛ کشور ما به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … در بَعد بین المللی و حتی داخلی، با مشکلاتی مواجه است؛ درواقع رقابت سیاسی و اجتماعی خوب است اما بعضا رویکرد منفی پیدا کرده و به ضرر مردم تمام می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟