Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای افتتاح 2 واحد صنعتی به گیلان سفر می‌کند.

فرهاد دلق پوش افزود : واحد نئوپان فومنات تولیدکننده اوراق فشرده در فومن و شرکت گیل راد تولید کننده سیم و مفتول مسی در شهرک صنعتی سفیدرود با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای اجرای این 2 طرح 3 هزار و 290 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با افتتاح این طرح ها برای 163 نفر شغل ایجاد می شود.

نشست با مجمع نمایندگان ، حضور در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید ، دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و بازدید از چند واحد تولیدی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به گیلان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت معدن و تجارت برنا گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی