Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی ‌دانش آموزان گیلان از کمپین دخترانه دانش‌آموزی با عنوان «نذر قدم‌های زینب» در استان خبر داد.

مهیار فتحی پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی‌دانش آموزان استان گیلان در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی طرح ویژه ای با عنوان «نذر قدم های زینب» ویژه دانش آموزان دختر راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انگیزه بخشی به دانش آموزان جهت حضور در پیاده روی اربعین به عنوان یک عنصر تربیتی ویژه، در دستور کار قرار دارد که علاوه بر تسهیل حضور دانش آموزان در مراسم پیاده روی اربعین، پویش دانش آموزی «نذر قدم های زینب» برای دومین سال ویژه جاماندگان اربعین برگزار می‌شود.

فتحی پور خاطرنشان کرد: در این پویش تلاش می‌شود آن دسته از دلدادگان حسینی که امکان حضور در پیاده روی اربعین حسینی(ع) را ندارند سهمی‌ در قدردانی از میزبانان این اجتماع عظیم یعنی نوجوانان عراقی داشته باشند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی‌ دانش آموزان گیلان با بیان اینکه این پویش تا 20 مهرماه ادامه دارد، تصریح کرد: دانش آموزان دختر ‌می‌توانند هدایای خود را شامل دست سازه های دانش آموزی، محصولاتی فرهنگی، نامه به دوست عراقی ام، رزق معنوی و... ‌را به اتحادیه انجمن های اسلامی‌دانش آموزان شهر خود تحویل دهند تا به نیابت از ایشان در طریق الحسین(ع) در بین نوجوانان عراقی توزیع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند