Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی نوری روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان و برخی پرسنل هنگ مرزی اترک گلستان و انتظامی گنبدکاووس با امام جمعه این شهرستان به مناسبت آغاز هفته ناجا (۱۱ تا ۱۷ مهر)، اظهار داشت: برای اینکه ماموران انتظامی بتوانند آزادانه مجرمان و قانون شکنان را دستگیر نمایند، بایستی برخی قوانین ناجا و دستگاه قضایی تغییر کند که این امر درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مجرمان و قانون شکنان نبایستی برای انجام بزه در جامعه احساس امنیت کنند بلکه بایستی با اصلاح برخی قوانین آنها را به اشد مجازات رساند تا از قانون بترسند.

حجت الاسلام نوری با تبریک هفته ناجا افزود: این هفته فرصت بسیار خوبی برای ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های مجموعه ناجا به طرق  مختلف از جمله تریبون نمازجمعه و رسانه‌های ارتباط جمعی است تا گروه‌های مختلف مردم در جریان موفقیت‌های فرزندان خود در نیروی انتظامی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های انتظامی درسال‌های اخیر در بحث کشف سرقت‌ها و موادمخدر و دستگیری سارقین و قاچاقچیان و نیز در دیگر بخش‌ها قابل توجه بوده است، تصریح کرد: رهبری انقلاب نیز در دیدار چند ماه پیش با فرماندهان ناجا از این عملکرد تقدیر و بر لزوم ارتقای آن تاکید کردند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل‌الله هستند و درخواست رهبری انقلاب برای رسیدن ناجا به تراز جمهوری اسلامی و دیگر نیروهای مسلح، رسالت این نیرو را سنگین‌تر کرده است.

حجت الاسلام نوری همچنین از تغییر رویه کلاس‌های آموزشی عقیدتی به تریبتی برای پرسنل انتظامی خبر داد و گفت: بر این اساس پرسنل ناجا بالاخص فرماندهان پاسگاه‌ها به اتفاق اعضای خانواده به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند که از سال گذشته تا الان سه هزار نفر به مشهد مقدس و قم اعزام و سه مرحله نیز اعزام به عتبات داشته ایم.

وی افزود: در کلاس‌های تربیتی انتظامی گلستان که از نیمه دوم پارسال تا الان ۱۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند، از استادان روانشناسی و برخی مدیران استانی برای ارتباط بهتر بین پرسنل و ادارات و نهادها، استفاده می‌شود ضمن اینکه در انتصاب فرماندهان نیز از پرسنلی که نگاه مسوولیتی و تعهد بالایی دارند، استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین جلسه امام جمعه گنبدکاووس، فرمانده انتظامی این شهرستان و فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان که مقر آن در گنبدکاووس است، نیز مطالبی ایراد کردند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹//۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی گلستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه‌شنبه در دیدار مدیران، منتخبان و نخبگان جامعه کار و تولید با گرامیداشت روز کارگر و روز معلم  گفت: کارگران رکن اساسی در تحقق جهش تولید هستند و رفع مشکل این قشر باید با اهتمام ویژه پیگیری شود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات و ارایه بسته‌های حمایتی به کارگران با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان مورد توجه مسوولان و کارفرمایان باشد.

نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: کارگران در حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش سازنده‌ای دارند و باید حفظ عزت آنان بیش از پیش مورد توجه مسوولان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است