Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:21:59 GMT

خواننده دیگری بازیگر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۹۲۱

خواننده دیگری بازیگر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امیرعباس گلاب خواننده پاپ کشورمان به «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی علی عطشانی پیوست و قرار است نقش یک فرشته مرگ را در این فیلم بازی کند. گلاب همچنین قرار است تیتراژ پایانی «سلفی با دموکراسی» را نیز بخواند.

«سلفی با دموکراسی» فیلمی درباره جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس و داستان آن تقریباً در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این فیلم که با حجم زیادی از جلوه‌های ویژه ساخته خواهد شد، از ۱۰ مهرماه آغاز می‌شود.

پیش از این پولاد کیمیایی، پژمان بازغی و آتیلا پسیانی نیز به عنوان بازیگران این فیلم معرفی شده بودند.

عوامل فنی این پروژه عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: مسعود و امیرعلی احمدیان، جانشین تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: سید محمد احمدی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیرتولید: سعید دلاوری، مشاور تهیه‌کننده: سید محمدتقی هاشمیان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان دموکراسی شهدای هشت سال دفاع فیلم سینمایی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت

ایسنا/مرکزی مدیر میراث‌فرهنگی خمین از ثبت جشنواره « گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویدادهای گردشگری ملی خبر داد.

علی مشهدی با اعلام این خبر اظهار کرد: گل محمدی و گلاب دو محصول استراتژیک منطقه شهابیه خمین هستند. با توجه به این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه،این رویداد در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین تصریح کرد: بر این اساس، هر ساله این جشنواره در روزهای نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

او هدف از ثبت این رویداد در تقویم گردشگری کشور را تحقق و ساماندهی و حرفه‌ای‌سازی گردشگری و همچنین ساماندهی مقصدها و مسیرهای جدید گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم می‌تواند در رونق صنعت گردشگری و حضور بیش‌ از پیش مسافران و توریست‌ها به شهرستان کمک شایانی بکند.

به گزارش ایسنا، به نقل از میراث‌فرهنگی استان، مشهدی گفت: نمایشگاه گل، صنایع دستی، نمایشگاه گلاب، مراسم آئینی، گُل‌غلتان کودکان و... از برنامه‌های جشنواره گل و گلاب شهابیه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت