Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:48:23 GMT

رزمایش الی بیت‌المقدس در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۹۹۴۸

رزمایش الی بیت‌المقدس در شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار سعدی محمدی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عشایر فارس گفت: رزمایش الی بیت المقدس با شعار بسیج 40 سال یاری امنیت و خدمت 12و 11 مهر ماه امسال در منطقه عمومی سیاخ دارنگون با حضور گردان های بیت المقدس بسیج عشایری در جنوب غربی شیراز برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: تجدید سازمان و نمایش اقتدار اعضای گردان های بیت المقدس، سنجش توان و آمادگی لازم گردان های بیت المقدس، افزایش آمادگی عمومی، تخصی، آمادگی جسمانی و توان رزمی در گردان های بیت المقدس، ارتقاء توانمندی های امنیتی، دفاعی و امدادی برای اجرای موفق ماموریت های محوله و مردمی کردن دفاع و پایان ناپذیری بنیه لازم نیروها با بکارگیری ظرفیت های محلی و استانی ، تمرین و هماهنگی با دستگاه های ذیربط از اهداف این رزمایش است.

محمدی تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی در روستاهای مجاور منطقه رزمایش 4 گروه جهادی کار خدمات رسانی و سازندگی را انجام می دهند که شامل واکسیناسیون دام و طیور، مرمت و ساخت مسکن محرومان، مرمت یک مدرسه، توزیع بسته های لوازم التحیر و درمان رایگان است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم

الحاج ملا محمد حنیف حمزه رئیس عمومی اجرائی برشنا با حافظ محمد امین عمری والی غزنی دیدار و روی پروژه های توسعوی برق رسانی در آن ولایت بحث و تبادل نظر نمودند.

دفتر مطبوعاتی برشنا بانشر این خبر نگاشته است:‌ در این دیدار والی غزنی در رابطه به مشکلات برق رسانی در آن ولایت صحبت نموده پیشنهاداتی را برای فراهم نمودن خدمات برق رسانی برای باشندگان آن ولایت به رئیس عمومی برشنا ارایه نمود.

الحاج ملا محمد حنیف حمزه ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات برای خدمات برق رسانی از سوی والی این ولایت گفت که ما در تمامی ولایت‌ها متعهد به فراهم سازی برق منظم به مشترکین هستیم.

در این دیدار رئیس برشنا جهت حل مشکلات و بهبود روند خدمات رسانی برق هدایاتی را به بخش‌های مربوط ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا