Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:48:03 GMT

چمپیوزلیگ در خطر برای کهکشانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۰۰۵۶

چمپیوزلیگ در خطر برای کهکشانی‌ها

رئال مادرید اوضاع خوبی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نداشته و در گروه خود قعرنشین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ای که با تساوی ملال آور با آتلتیکو آغاز شد با تساوی پر تب و تاب برابر بروژ پایان یافت. دفاعی که در سه بازی متوالی لالیگا به کلین شیت دست یافته بود - اولین بار طی حضور زیدان روی آن نیمکت - دوباره زخم پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناچو و کارواخال مدافعان کناری برابر ضدحمله های بروژ سرگیجه گرفته و راموس و واران مدافعان میانی سردرگم بودند.

گل دقیقه ۱۱ بروژ یکی از سریع ترین گل هایی بود که مادریدی ها در لیگ قهرمانان پذیرفتند. تعویض های زودهنگام زیدان نشان از شکنندگی رئال داشت. "کورتوا" که احتمالا مصدوم است، در بازی به بیرون فراخوانده شد و مارسلو در دفاع چپ جای ناچو را گرفت تا دفاع فروپاشیده سامانی بگیرد. هر چه باشد دروازه رئال در سه بازی آخرشان در لیگ قهرمانان از آن فصل برابر آژاکس به این فصل، ۹ بار فرو ریخته است.

تغییرات زیدان مقایسه  دربا دیدار برابر آتلتیکو، یعنی مودریچ و واسکوئز به جای والورده و بیل، گرهی را برای رئال باز نکرده و معمای خط حمله جلب نظر می کرد. هازارد و بنزما هنوز با هم بیگانه اند و به نظر می رسد پسر بلژیکی دائما دنبال بنزما می گردد. دو گل رئال را هم نه مهاجمان که راموس و کاسمیرو به ثمر رساندند.

خنده آخر به فلیپه کلمان که تیم ده نفره اش یک امتیاز در برنابئو به چنگ آورد تعلق داشت. در حالی که مردان زیزو در سه دیدار متوالی لیگ قهرمانان طعم پیروزی را نچشیده اند.

رئال درست است که در لالیگا صدرنشین است، اما در لیگ قهرمانان اروپا ته نشین مطلق است، بازی هایشان در این فصل نوسان زیادی داشته است. گاهی بد بازی می کنند، اما می برند، گاهی خوب بازی می کنند، اما پیروز نمی شوند.

دو ضربه بزن، یک ضربه دریافت کن. این است رئال این فصل. تیمی که این روزها نشانه ای از اقتدار و انگیزه که سه دوره پیاپی با همین زیزو قهرمان لیگ قهرمانان شده، ندارد.

باید منتظر ماند و دید آیا مرد فرانسوی رئال ناکامی این روزها را برای بازی های مهم باقی مانده فصل و جدال های تماشایی پیش رو، بازسازی خواهد کرد؟ یا اتفاق ناگواری برای لوس بلانکوس و هوادارانش رخ می دهند و این فصل را بدون جام سپری می کنند. هر چند که برای قضاوت کردن خیلی زود است.

کد خبر 391772

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید زین الدین زیدان گرت بیل لیگ قهرمانان اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این مسابقات مشخص شود.

 شاگردان توماس توخل سه‌شنبه این هفته در ورزشگاه خانگی‌شان روبروی این تیم به میدان رفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا شرایط در بازی برگشت در زمین حریف و در حضور هواداران این تیم برای آنها کمی دشوار به نظر برسد.

مولر با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام درباره این بازی حساس نوشت:«من هنوز هم تحت تاثیر جو فوق العاده در ورزشگاه در دیدار لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید هستم. یک تشکر ویژه از همه هواداران بایرن مونیخ برای این بازی می‌کنم.

شرایط در بازی برگشت مشخص است. تیم برنده صعود می‌کند. بنابراین این بازی در حد یک فینال است. ما چهارشنبه شب این فرصت را داریم که رویای کودکی را به واقعیت تبدیل کنیم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم. با تمام وجود برای رسیدن به فینال بازی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا