Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی پیاده روی اربعین در آذربایجان غربی افزود: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خصوص وسایل حمل و نقل برای رفت و به خصوص برای برگشت زائران اقدامات و تدابیر لازم را اعمال کنند.
وی ادامه داد: موکب‌های اربعین نکات امنیتی را رعایت کنند و افرادی از کاروان‌ها به منظور بررسی مسائل امنیتی آموزش داده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کنگره عظیم اربعین یک حرکت مردمی و نقطه عطفی در تاریخ است که با اتحاد مسلمانان، باعث هراس دشمنان می شود و بر همه ما وظیفه است تا تسهیلات لازم را برای زائران فراهم کنیم.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: ١٩ موکب از این استان برای ارائه خدمات در اربعین آماده شده است که در زمان مورد نظر در مسیرهای مشخص مستقر می‌شوند.
سیدحسن حسینی افزود: این موکب‌ها روزانه برای ۶۰ هزار زائر در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام اطعام می‌دهند و روزانه ۱۵ هزار زائر در موکب‌های این استان اسکان می‌یابند.
وی بیان کرد: موکب‌های آذربایجان‌غربی در سامرا، مهران، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف استقرار می‌یابند؛ همچنین یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده تا زائران اهل ترکیه و جمهوری‌آذربایجان بعد از استراحت در این موکب به کربلای معلی اعزام شوند.
حسینی گفت: تمامی خدماتی بهداشتی، خوراکی، تغذیه و درمانی موکب‌های ایرانی و به تبع آن موکب‌های آذربایجان‌غربی در پیاده وری اربعین رایگان است.
وی اعلام کرد: موکب‌های این استان در حال عبور از مرز هستند و از ٢٠ مهر جاری خدمات‌رسانی خود را به زائران آغاز می‌کنند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از این استان به مرز خسروی اعزام می‌شوند تا خدمات پزشکی را در اختیار زائران قرار دهند.
باقر بهرامی افزود: ٢١ نیروی پزشکی و تکنیسین این کاروان را همراهی می‌کنند.
در ادامه این جلسه نمایندگان حمل و نقل جاده‌ای، حج و زیارت آذربایجان‌غربی، اوقاف و امور خیریه، فرمانداری‌های ماکو و نقده، شرکت نفت، هلال احمر، صدا و سیما و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
آموزش زائران، تامین سوخت، حل مشکلات تردد و حمل و نقل زائران و خدمات رسانی مناسب به زائران از مسائلی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت و دستورات لازم برای این بخش‌ها صادر شد.
در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد توسط روسای کمیته‌های ستاد استانی اربعین حسینی(ع)، مسائل و مشکلات مواکب استان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حضور مردم ایران در پیاده روی اربعین از روزهای پس از عاشورای حسینی آغاز شده و در حوالی اربعین امسال / ۲۷ مهر/ به اوج خود می رسد.
۹۹۱۸‪/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ستاد بازسازی عتبات عالیات اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان غربی برگزار شد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت:رکن رکین تولید در همه عرصه ها نیروی انسانی و کارگر است.

محمداشرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان«رشدتولید با مشارکت مردمی»گفت:مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای اخیر به تولید توجه ویژه ای داشته و در همه سالها اقتصاد و تولید مورد توجه معظم له بوده است.

وی افزود: در این راستا کارگران با هما و تلاش خود می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و به گردش درآوردن چرخ های تولید کشور گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به خدمات شرکت آب وفاضلاب به مردم اظهار کرد: این خدمات در سایه تلاش کارگران شاغل در کشور امکان پذیر شده است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از تلاش های کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال