Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین رویداد ملی توان افزایی بانوان فن‌آور و خلاق با عنوان «ریحانه» با مشارکت و حمایت معاونت علمی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جاوید عربشاهی دبیر این رویداد ملی گفت: رویداد ریحانه اولین رویداد توان افزایی بانوان فناور و خلاق است که با هدف شناسایی، حمایت و تجاری سازی سوغات، محصولات و خدمات نوآورانه ویژه خانواده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حامیان این رویداد علاوه بر معاونت علمی آستان قدس رضوی، پارک علم و فناوری خراسان رضوی، شتاب دهنده هاوش، دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد اسلامی کشور هستند.
عربشاهی افزود: مهمترین هدف این رویداد تولید محصولات فرهنگی در غالب خانواده و در چهار محور مد و پوشاک، صنایع دستی و سوغات، بازی و سرگرمی و محصولات دیجیتال می باشد.
وی یادآور شد: رویداد ملی توان افزایی بانوان فن‌آور و خلاق با عنوان «ریحانه» از هفدهم تا نوزدهم مهرماه در محل کانون‌های فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حضور بانوان خلاقیت دانشگاه فردوسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود

ایسنا/گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان گفت: در دهه کرامت امسال گیلان میزبان ۳ کاروان حامل پرچم حرم مطهر رضوی است که یک کاروان به صورت ویژه در مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

 اسحاق معبود مژدهی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان گیلان امسال میزبان سه کاروان حامل پرچم آستان مقدس حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا در دهه کرامت است.

وی با بیان اینکه سال قبل میزبان دو کاروان بودیم، افزود: هر کاروان متشکل از چهار نفر است که لباس خدمت رضوی را می‌پوشند و پرچم مقدس و مطهر بارگاه حرم علی بن موسی الرضا را به استان‌ها می‌آورند.

مژدهی گفت: امسال این ۳ کاروان به همه ۱۷ شهرستان اصلی استان گیلان خواهند رفت و در ابتدای ورود با نماینده ولی فقیه دیدار دارند و از جمله برنامه های آنها حضور در گلزار شهدا، سرکشی به خانواده شهدا، عیادت از بیماران، سرکشی و احوال‌پرسی از زندانیان، حضور در مدارس و نواخته شدن زنگ دهه کرامت را می توان نام برد.

 وی افزود: با توجه به حضور ۳ کاروان در ۱۷ شهرستان و بخش ها و روستاهای این مناطق، پیش بینی می‌شود این کاروان‌ها امسال در بیش از ۸۰۰ نقطه حضور پیدا خواهند کرد.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان گفت: امسال یکی از این ۳ کاروان ویژه مناطق محروم است از جمله مناطق ییلاقی و روستایی با محوریت مناطقی که تا به امروز این کاروان ها حضور نداشتند.

مژدهی تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید از روز بیست و دوم اردیبهشت ماه وارد شهرستان رشت می‌شوند و تا یک روز بعد از میلاد امام رضا در اول خرداد ماه در استان گیلان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه کانون جوانان رضوی همه ساله در ایام دهه کرامت برگزار کننده قسمتی از جشنواره زیر سایه خورشید است، گفت: این برنامه‌ در آغاز بین چند استان محدود بود و امسال در هفدهمین سال برگزاری خودش در قالب یک جشنواره بین‌المللی برگزار می شود.

مژدهی تصریح کرد: برگزارکنندگان این جشنواره، مجموعه‌ای از تشکل‌های مردمی هستند و در قالب ارتباط غیراداری با آستان قدس رضوی بابت اعزام این کاروان‌ها به استان‌ها و با اسم اختصاری "شجر"؛ شبکه جوانان رضوی؛ همکاری دارند.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان با تاکید بر اینکه هدف از حضور این کاروان‌ها در سراسر کشور و در استان گیلان احیای سنت زیارت از راه دور است، تاکید کرد: این کاروان‌ها متشکل از خادمین فرهیخته‌ از آستان قدس است و آستان قدس برای انتقال و ابلاغ پیام جشن‌های دهه کرامت، از بهترین آنها استفاده می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت