Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، در توئیتی نسبت به تساوی نا امید کننده دیشب این تیم مقابل کلوب بروژ واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب و درحالی که تا اواسط نیمه دوم مقابل حریف نه چندان مطرح خود یعنی کلوب بروژ با دو گل عقب بود، در نهایت موفق شد با گل های سرخیو راموس و کاسمیرو کار را به تساوی بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تساوی اما برای رئالی ها که روی این پیروزی حساب ویژه ای باز کرده بودند، طعم تلخی داشت. کهکشانی ها بازی اول خود را نیز با شکست سنگین مقابل پاری سن ژرمن پشت سر گذاشته بودند و تساوی در بازی دیشب باعث شده کار آن ها برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا دشوار شود.

 

 

در همین رابطه سرخیو راموس پس از این دیدار نسبت به این تساوی نا امید کننده واکنش نشان داد. او در توئیتر خود نوشت: "یک عملکرد فوق العاده ضعیف در نیمه اول داشتیم اما در نیمه دوم با همان جنگندگی که از ما انتظار می رفت ظاهر شدیم. ما در مجموع باید خیلی بهتر از این ها کار کنیم."

 

رئال مادرید روز شنبه باید در یک دیدار سخت به مصاف تیم شگفتی ساز گرانادا برود که هم اکنون با 14 امتیاز در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد.

 

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ یوونتوس و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که میزبان ایتالیایی با گل های آلوارو موراتا و کارلوس توز، 2-1 از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت. کریستیانو رونالدو نیز تک گل رئال مادرید در این مسابقه را به ثمر رساند.

دانلود (35MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم