Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@08:48:17 GMT

شوکی که استراماچونی به ستارۀ استقلال داد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۰۸۰۹

 سجاد آقایی ستارۀ جوان استقلال که استراماچونی به او علاقۀ ویژه‌ای دارد، رسماً اعلام داشت که شوک وارد شده از سوی سرمربی ایتالیایی استقلال موجب شده تا او بار دیگر اعتماد به نفس خود را بدست بیاورد و در میادین بدرخشد.

 

سجاد آقایی

اخبار ورزشی- سجاد آقایی  مهاجم استقلال در این باره اظهار داشت: استراماچونی به من شوک داد و جوابش را هم گرفت!پاس گل فرشید اسماعیلی را ۱۰ دقیقه‌ای تلافی کردم! استراماچونی مربی بزرگی است و به خوبی می‌داند چگونه باید با بازیکنان رفتار کند! او به جوانان اعتقاد ویژه‌ای دارد و این یعنی رمز پیروزی!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سجاد آقایی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم هم‌زمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد دو را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس گیرند.

کد خبر 748344

دیگر خبرها

  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • اتصال فیبرنوری برنامه ویژه سال ۱۴۰۳
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال