Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از مازندران سردار محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی مازندران، امروز دهم مهرماه در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی از11 آغاز تا 17 مهرماه ادامه دارد، گفت: نیروی انتظامی مازندران تا کنون 612 شهید و بیش از یکهزار و 286 جانباز و درمجموع کشوری بیش از 12 هزار شهید در حوزه امنیت تقدیم اتقلاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی امسال «پلیس هوشمند، امین مردم» است، افزود: سعی شده به منظور افزایش رضایتمداری و صیانت از مردم و کارکنان از پیشرفت‌های علمی و نرم‌افزاری روز بهره بگیریم.
فرمانده انتظامی مازندران، ارزانترشدن ارائه خدمات، کشف آسان‌تر جرائم، تصمیم‌گیری در کوتاه‌ترین زمان و.. از فواید هوشمندسازی پلیس دانست و تصریح کرد: مردم می توانند با شماره 197 پلیس را در افزایش امنیت یاری دهند و ارتباط خود با پلیس را نزدیک‌تر کنند.
وی با بیان اینکه بیش از 100 برنامه درهفته ناجا در استان اجرایی می‌شود، افزود: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، شرکت در نماز جمعه در سطح استان، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، بازدید از اجرای طرح مناطق محروم، برگزاری ملاقات چهره به چهره با مردم در محلات، دیدار با مسئولان، فرمانداری‌ها و ائمه جمعه، دیدار با جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری همایش یاران پلیس‌ها، افتتاح پروژه‌، از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در مازندران است.
فیضی گفت: روز سه شنبه 16 مهرماه که به عنوان پلیس؛ آموزش همگانی، پیشگیری اجتماعی، آرامش عمومی نامیده شده است در مناطق محروم شهرهای ساری، بهشهر، بابل، سوادکوه، آمل، چالوس، تنکابن طرح مردم‌یاری و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان اجرا می‌شود.
میرفیضی بیان کرد: «پلیس؛ بصیرت، ولایتمداری، ایثار و شهادت‌طلبی»، «پلیس؛ جامعه ایمانی، ارزشمداری، رافت و مهربانی»، «پلیس؛ رهبر حکیمانه، خدمت‌گذاری، امانت‌داری»، «پلیس؛ قانون‌گرایی، مسئولیت‌پذیری، انظباط اجتماعی»، «پلیس؛ دانش‌بنیانی، حرفه‌ای گرایی، روزآمدی»، «پلیس؛ آموزش همگانی، پیشگیری اجتماعی، آرامش عمومی»، «پلیس؛ مرزبانی، امنیت پایدار، اقتدار مرزی» از جمله روزشمار هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: تفاوت پلیس جامعه اسلامی با دیگر پلیس‌های جهان در این است که پلیس‌های جمهوری اسلامی رفتاری دینمدار، اخلاق مدار و بر رعایت حقوق شهروندان حساسیت ویزه دارد و در آخرین افکارسنجی انجام شده، رتبه دوم را در سرمایه اجتماعی، وظیفه شناسی وعدالت محوری و رتبه نخست را از نظر رضایت‌مندی در بین نهادها و سازمانها از ان خود کرده است.
وی افزود: در شش ماهه نخست سال 720 تن قاچاق چوب به ارش یک میلیارد و 400 میلیون تومان، در زمینه اختلاس 4 میلیارد و 500 میلیون تومان، در زمینه مواد مخدر 2 هزار و 200 کیلوگرم کشف و ضبط شد که در این راستا 37 باند اصلی در استان متلاشی شد.
میرفیضی گفت: 331 میلیون تردد در شش ماه گذشته در استان انجام شد، گفت: در حوزه جرائم فضای مجازی حدود هزار و 706 مورد جرم رخ داد که 75 درصد درباره برداشت‌های غیرمجاز بوده است.

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مازندران سردار میرفیضی هفته ناجا روزشمار پلیس هوشمند طرح مردم یاری رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در بیانیه‌ای حمایت خود را از طرح نور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردند.

متن پیام بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

«وَ لْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ»؛

و باید از میان شما گروهی باشند که مردم را به نیکی فراخوانند و آنان را به کار پسندیده وادارند و از کار زشت و نکوهیده نهی کنند، اینانند که نیکبخت خواهند بود. (آیه ۱۰۴ سوره مبارکه آل‌عمران)

یکی از ضروریات دین مبین اسلام مسئله عفاف و پوشش اسلامی و حجاب است که قرن‌ها به‌ عنوان یک هنجار ارزشمند و فرهنگ متعالی در جامعه ایرانی وجود داشته است، حفظ و حراست از این فرهنگ دینی در همه زمان‌ها به‌ویژه در شرایط امروزی که دشمن از حربه‌ تهاجم فرهنگی استفاده می‌کند، حقیقتا امری واجب و لازم است.

یقیناً نظام جمهوری اسلامی درصدد آن نیست که کسانی را به‌ زور وادار به دین‌داری کند، امّا در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد و مسئولین و آحاد مردم و آمرین به معروف و ناهین از منکر، در این زمینه وظیفه‌ خودشان را باید به بهترین نحو ممکن انجام بدهند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره حافظ امنیت و نظم اجتماعی کشور بوده و در بزنگاه‌های حساس همراه و حامی مردم بوده است، همچنان که در مقابل هنجارشکنی برخی افراد سهل‌انگار یا احیاناً بی‌بندوبار با اجرای «طرح نور»، بر حفظ کیان فرهنگی و عرضی کشور مبادرت ورزید.

پلیس انتظامی در کشور ما همچون خود نظام اسلامی مظلوم ولی مقتدر است و نباید در هیچ سطحی اقتدار پلیس زیر سؤال رود، نباید همه نگاه‌ها معطوف به پلیس باشد و برای اجرای این قانون باید همه مردم چه زن و مرد و چه مسئول و غیرمسئول، با پلیس همگام بوده و به میدان آیند و در اجرای هرچه بهتر طرح نور کمک کنند.

ما طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، این عملکرد مؤمنانه و مقتدرانه نیروهای خدوم انتظامی را ارج نهاده و از خداوند متعال برای آنان توفیق در این امر خطیر را مسألت می‌نماییم، همچنین خواستار و مطالبه‌گر استمرار و دوام این موضوع حیاتی و همراهی و هماهنگی‌ مردم در این موضوع بسیار مهم اجتماعی از سوی همه عوامل مرتبط قضایی و امنیتی و اجرایی هستیم.

والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا