Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با بیان اینکه شکایت برای لغو مصوبه تعیین مکانهایی به منظور تجمعات از سوی هیچ نهادی نبوده، گفت: ما این مصوبه را که در دولت داشتیم برای ساماندهی بوده چراکه اصل ۴۱ قانون اساسی این اجازه (تجمع) را داده است.

قدس آنلاین:عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه هیأت دولت  با اشاره سفر اخیر خود به عراق،گفت: یک سفری به کربلا و نجف داشتم و سومین دیدار با وزیر کشور عراق بود، آخرین مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور گفت: این سفر را از طریق زمینی انجام دادم و تمامی مشکلات را بررسی کردیم الحمدالله به توافقات خوبی رسیدم. پذیرایی از حدود ۳ میلیون نفر در یک کشور دیگر واقعا کار مشکلی است، به همین دلیل خواهش ما از مردم این است که مراعات کنند، توصیه‌ها را گوش دهند و توقعشان هم در حد پذیرایی در یک کشور دیگر در عرض ۱۵ روز باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه امنیتی موانع کاملا رفع شده و مناسب است به خصوص در مرز خسروی که جزو نگرانی‌های ما بوده، امنیت به طور کامل برقرار است. امسال تعداد موکب‌ها را به ۲۶۰۰ موکب رسانده‌ایم، از نظر تامین مواد غذایی نیز، یک میلیون و ششصد هزار وعده‌ غذایی تدارک دیده شده است. با تصمیمات روزهای گذشته امیدواریم بستر مناسب‌تر شده باشد، اما این‌ها نسبی است و امیدواریم بتوانیم سرویس و تسهیلات خوبی را ارائه دهیم.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین، خصوص رأی دیوان عدالت اداری درباره لغو مصوبه هیأت وزیران در خصوص تعیین مکان مشخص برای تجمعات و اسینکه ورود دیوان با شکایت نهاد یا دستگاهی بوده است؟، نیز گفت: ما این مصوبه را که در دولت داشتیم برای ساماندهی بوده چراکه اصل ۴۱ قانون اساسی این اجازه (تجمع) را داده، اما باید با مجوز از وزارت کشور باشد. هر جایی هم نمی‌توان تجمع برگزار کرد، وزارت کشور چند نقطه را در تهران مشخص کرد و در بقیه استان‌ها هم تعیین آن را به عهده شورای تامین استان‌ها گذاشت.

وی تاکید کرد: این مصوبه بسیار خوب است برای سامان دهی و برای کمک به کسانی که می‌خواهند حرف‌شان را بزنند، به لغوی صورت گرفته اعتراض و پیگری خواهیم کرد و انشالله توجیه خواهیم کرد که حتما با این طرح موافقت کنند.

وزیر کشور گفت:‌ شکایت برای لغو این مصوبه از سوی نهادی نبوده است بلکه افرادی از آن شکایت کردند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیاده روی اربعین مرز خسروی ابطال مصوبه تعیین محل تجمعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد. - اخبار ورزشی -

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه