Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@09:45:54 GMT

اتابک نادری به «تالاب هشیلان» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۱۴۷۷

اتابک نادری به «تالاب هشیلان» پیوست

اتابک نادری بازیگر تئاتر و تلویزیون به مجموعه بازیگران نمایش «تالاب هشیلان» پیوست.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در روز‌هایی که گروه نمایش «تالاب هشیلان» تمرینات خود را جهت اجرای عموم در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر ادامه می‌دهند با پیوستن اتابک نادری به این نمایش، گروه بازیگران «تالاب هشیلان» کامل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایش «تالاب هشیلان» به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد علی محمدی یک درام خانوادگی است که بعد از ۱۰ سال از زمان نگارش نمایشنامه به اجرای عموم می‌رسد.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: نوشین تبریزی، افشین سلیمان پور، مسعود شاه کرمی، یعقوب صباحی، محمد صدیقی مهر، آیه کیانپور، طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح گریم: سمیرا کحالی، گروه کارگردانی: امین رحیمی، سهراب حیدریان، آرمین پور اسمعیل، مدیر صحنه: ندا امامی، دستیار تولید: آرزو حاتم پوری، عکاس: مهدی آزادبخت، مریم رحمانی، امور رسانه‌ای: وحید یگانه.

«تالاب هشیلان» از ۱۸ مهرماه تا ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸ راس ساعت ۸ شب در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازیگر سینما و تئاتر سینما و تئاتر محمدعلی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد