Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی، ۱۵تا ۱۷ مهرماه سال جاری در محل مصلی بزرگ تهران و همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX۲۰۱۹) با هدف گردهمایی بزرگ زنجیره صنایع معدنی و متالورژی و ارتباط صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۷۰۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه ۵۰۰ مقاله پذیرفته شده و در کنفرانس ارائه می‌شود. هدف از این رویداد ارائه آخرین دستاوردهای علمی، تکنولوژی‌های نوین و محصولات جدید بین‌المللی در منطقه خاورمیانه است.

برگزاری پنل‌های تخصصی، بحث و تبادل نظر در خصوص طرح‌های جامع فولاد، مس، آلومینیوم و... در افق ۱۴۰۴، بومی‌سازی با محوریت نیازهای صنایع و معادن و توانمندی‌های ساخت و تولید صنعتگران داخلی همچنین برگزاری نشست‌های تکنولوژی، با هدف آشنایی با فناوری‌های نوین جهانی و برگزاری دوره‌های آموزشی - تخصصی صنعت توسط اساتید مدعو برجسته داخلی و خارجی و برگزاری همزمان اولین رویداد فرصت سازی کسب و کار از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است.

در این رویداد اساتیدی از کشورهای آلمان، کانادا، سوئد، رومانی، ترکیه، پاکستان و استرالیا در کنار دانشگاهیان کشور به ارائه‌ی مقاله و ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

کد خبر 4734817 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: مهندسی مواد آلومینیوم بین المللی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری فضایی فناوری نانو گوگل امنیت اطلاعات موبایل شرکت های دانش بنیان هوش مصنوعی شرکت هواوی ناسا صندوق نوآوری و شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»

ایسنا/سمنان  شهردار سمنان و رئیس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری دو رویداد بین المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم» در آینده نزدیک در شهر سمنان خبر داد.

دکتر حسین موسوی ۷ اردیبهشت ماه در نشست با اعضای منتخب ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با اشاره به عضویت سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین المللی شهرهای جاده ابریشم اظهار کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه هایی بین سمنان با شهرهای در مسیر راه ابریشم به امضا می رسد.

وی از برنامه ریزی برای برپایی همایش ها و سلسله برنامه هایی با عنوان و نام راه ابریشم خبر داد و افزود: طرح ها و پروژه های مختلف در سطوح ملی و بین المللی از سوی مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان هدفگذاری شده که در آینده برگزار می شود.

همچنین در این نشست اعضای منتخب ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، آمادگی خود را جهت مشارکت در برنامه های آتی این مرکز اعلام کردند.

کنسرت ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با مشارکت مرکز بین المللی جاده ابریشم سمنان، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۹:۲۱ در سالن تئاتر شهر سمنان به اجرای موسیقی فاخر ایرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق