Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ستاد اطلاع رسانی وزارت کشور؛  امیر مرادی، دبیر ستاد اجرایی اربعین حسینی با اشاره به تعداد کل ثبت نام در سایت سماح اظهار کرد: تعداد کل ثبت نام‌ها در سامانه سماح تا کنون ١.٧٣٥.٧١٤ زائر و تعداد ثبت‌نام‌های قطعی شده ١.٦١٤.٥٨٤ نفر است.

او با اشاره به آمار پیشتازی استان‌ها گفت: ‌تهران ٢٥٥.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

١٩٩، خوزستان ١٧٠.٨٢٦، اصفهان ١٣٩.٩٣٧، خراسان رضوی ١٣٦.٠٩٥، فارس ١٢٠.٥٠٦، مازندران٧٢.٣٦٠، استان‌های پیشتاز در ثبت نام هستند.

بیشتر بخوانید: ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار نفر از استان سمنان در سامانه سماح

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع 1402 بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.

لذا مقرر گردید از امروز تا 10روز آینده به حساب 82500  زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی