Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:58:26 GMT

اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C استان راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۱۶۷۲

اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C استان راه اندازی می‌شود

معاون استانداراردبیل از راه اندازی اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا، مسعود امامی یگانه با اشاره به راه اندازی اتاق مانیتورینگ مرکز E.O.C در استان اظهار کرد:اعتبار لازم برای راه اندازی این مرکز از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

وی تقدیر از کارکنان و پزشکان مرکز اورژانس استان گفت: مدت زمان حضور اورژانس استان بر بالین بیمار کمتر از متوسط کشوری است و این زمان از متوسط کشوری که 12 دقیقه درامداد رسانی شهری و 15 دقیقه در امداد حوادث جاده‌ای است به ترتیب به 8 و 12 دقیقه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار اردبیل از تجهیز و اضافه شدن 13 دستگاه آمبولانس به ناوگان خودورهای امدادی مرکز E.O.C استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: در شرایط اضطراری اورژانس هوائی نیز با استفاده از بالگرد پلیس و اورژانس برای نجات جان هم استانی‌های عزیز انجام می گیرد.

امامی یگانه بر ارتقاء سطح آموزش‌های عمومی اصول امداد رسانی و کمک‌های اولیه تاکید کرد و گفت: در بسیاری مواقع حضور امدادگر توانمند در محل حادثه باعث نجات جان انسان‌ها می‌شود.

در این دیدار مجید غریبانی رئیس مرکز اورژانس استان نیز از استانی شدن مرکز پاسخگوئی به تماس‌های فوریت‌های پزشکی استان با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی خبر داد و گفت: مرکز پاسخگوئی به فوریت‌های پزشکی و اورژانسی استان در مرکز استان متمرکز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مانیتورینگ اردبيل استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه های فلسطینی، مرکز اطلاع رسانی دولتی در غزه تأکید کرد: در همین مدت، بیش از ۷۰ روزنامه نگار در غزه زخمی و بیش از ۲۰ روزنامه نگار بازداشت شده اند.

این مرکز اطلاع رسانی در غزه به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات، بار دیگر مسئولیت های جامعه جهانی در زمینه احترام به آزادی ها و فراهم کردن حقوق فعالان رسانه و روزنامه نگاران را یادآور شد و سکوت و ناتوانی جامعه جهانی در زمینه دفاع از روزنامه نگاران فلسطینی که به دست ارتش اشغالگر به شهادت می‌رسند را غیر منطقی خواند.

مرکز اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه با محکوم کردن جنایات و کشتار روزنامه نگاران در سراسر خاک فلسطین به ویژه نوار غزه را به شدت محکوم کرد و خواستار افشای جنایات این رژیم علیه فلسطینی ها و مقدسات و اسرای قهرمان آنها در زندان های اشغالگران شد.

این مرکز دولتی در نوار غزه، رژیم اشغالگر را مسئول کلیه جنایات علیه روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی و کشتار و نسل‌کشی آنها دانست و تأکید کرد: آمریکا نیز به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر و ارسال سلاح و مهم برای این رژیم و حمایت نامحدودش از آن در همه زمینه ها در این زمینه مسئول است.

مرکز اطلاع رسانی نوار غزه از سازمان ها و نهادهای مرتبط با فعالیت رسانه ای خواست جنایات رژیم اشغالگر علیه روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی در سراسر سرزمین های اشغالی را پوشش دهند.

این مرکز اطلاع رسانی در نوار غزه در پایان خواستار حمایت جامعه جهانی از روزنامه نگاران فلسطینی و تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر برای توقف نسل کشی و کشتار آنها و همچنین غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان شد.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه