Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ اوایل دی ماه 97 بود که حجت نظری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گزارش تحقیق و تفحص از موسسه همشهری را قرائت کرد و بنا شد گزارش بعد از تایید کمیسیون حقوقی و نظارت برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال شود. حالا بیش از 9 ماه از قرائت این گزارش می‌گذرد و نتیجه تحقیق و تفحص از این موسسه  مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حسن خلیل‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گزارش به قوه قضاییه ارسال شده اما زهرا نژاد بهرام، دیگر عضو شورای شهر می‌گوید گزارش هنوز به قوه قضاییه ارسال نشده و در کمیسیون حقوقی و نظارت مانده است.

حجت نظری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت هم می‌گوید؛ این گزارش در کمیسیون مانده و ایراداتی داشته که در حال رفع آن هستیم.

اما الهام فخاری، پیشنهاد دهنده طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری معتقد است که تحقیق و تفحص از همشهری مراحل و روال قانونی خود را گذرانده و هیئت رییسه باید تاکنون آن را برای قوه قضاییه ارسال می‌کرد.

او به خبرنگار اقتصاد آنلاین می‌گوید: ماهیت تحقیق و تفحص ایجاب می کند که قوه قضاییه به پرونده ارسال شده خارج از نوبت رسیدگی کند.

فخاری اضافه می‌کند: من از هیئت رییسه پیگیری کردم اما پاسخ روشنی دریافت نکردم. تصور ما این بود که گزارش ارسال شده است اما بعد چندماه متوجه شدیم طرح همچنان در شورا مانده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت که؛ اگر اگر پاسخ روشنی از هیئت رییسه و کمیسیون حقوقی و نظارت درباره سرانجام این طرح نگیرد، در صحن از هیئت رییسه سوال می‌پرسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حجت نظری الهام فخاری موسسه همشهری تحقیق و تفحص از همشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی

 

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،دوربین‌های هوشمند زیادی در سطح شهرها است  که راننده متخلف را شناسایی می‌کنند. 

برخی از رانندگان شاکی هستند که چرا وقتی خودروشان در محل تخلف حضور نداشته،  توسط دوربین ها جریمه شده‌اند.

رییس پلیس راهور فراجا  به تازگی گفته : ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود.

سردار تیمور حسینی افزود : دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرایم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

سردار حسینی گفته : سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

متاسفانه پلیس راهور به دوربین ها نظارت ندارد سرعت مجاز روی تابلو نرسیده به دوربین راهنمای و رانندگی در پمپ بنزین افتخاری در اتوبان شهید کسایی در تبریز  ۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد ولی  با هر سرعتی عبور کنیم  توسط دوربین ها جریمه می شویم. 

دیگر خبرها

  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص