Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@11:53:28 GMT

سوگ‌سروده‌های شاعران در رثای امام حسن(ع)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۱۸۳۰

سوگ‌سروده‌های شاعران در رثای امام حسن(ع)

پنجمین سوگواره شعر امام حسن(ع) با حضور جمعی از شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پنجمین سوگواره شعر امام حسن(ع) با حضور جمعی از شاعران و مداحان اهل بیت(ع) در آستانه سالروز شهادت ایشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد محمدزمانی، مهدی جهاندار، سیدحسن رستگار، سیدمحمدجواد شرافت، محمد میرزایی، سیدعلی نقیب و سیدحمیدرضا برقعی در این مراسم به شعرخوانی خواهند پرداخت. همچنین ‌آیت‌الله جواد فاضل لنکرانی سخنرانی این برنامه را برعهده دارد.

اجرای پنجمین سوگواره برعهده نجم‌الدین شریعتی است و مهدی رسولی نیز به ذکر مصیبت اهل بیت(ع) خواهد پرداخت.

نظامیه بغداد سعدی‌ها تربیت کرد، دانشگاه‌های ما چه می‌کنند؟

این مراسم روز جمعه، 12 مهرماه، در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) واقع در قم، میدان معلم برگزار می‌شود. حضور در این مراسم برای همه علاقه‌مندان آزاد است. آغاز برنامه ساعت 18:30 اعلام شده است.

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات دینی و آیینی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود