Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان گفت: دفاع از حق مظلوم مولفه با ارزشی است که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به مردم هدیه داد و ملتی که مقاوم و پایدار است در مقابل دشمنان تسلیم‌ناپذیر است و اجازه نمی‌دهد اراده دشمن حاکم شود. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی،  آیت‌الله محسن اراکی در بخش تخصصی اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مقاومت از ویژگی‌های مهم نظام اسلامی بوده و آزادگی و دفاع از حق مظلوم مولفه با ارزشی است که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به مردم هدیه داد و ملتی که مقاوم و پایدار است در مقابل دشمنان تسلیم‌ناپذیر است و اجازه نمی‌دهد اراده دشمن حاکم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی مانند درختی بزرگ است که شاخه‌های آن عراق، یمن، سوریه و فلسطین را در برگرفته که به عراق امنیت و به سوریه قدرت داده است تا در مقابل داعش ایستادگی کنند.

سرلشکر ایزدی‌: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها‌ست‌سمنان| انقلاب اسلامی ایران اهداف حکومت‌های استکباری جهان را با چالش مواجه کرده استرئیس سازمان بسیج: انقلاب اسلامی هندسه جدید قدرت‌های جهانی را به ‌هم زد

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان تصریح کرد: کشوری که اراده سیاسی نداشته باشد دچار مرگ خطرناک می‌شود و نظامی که در مقابل دشمن ایستادگی نکند زنده نیست.

اراکی بیان کرد: زنده شدن اسلام ناب محمدی از دستاوردهای مهم قیام عاشورا بود و بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) جامعه دچار مشکل شد به‌دلیل این که ویژگی‌هایی که پیامبر اکرم(ص) جامعه اسلامی را براساس آن ساخته بود، از بین رفت اما بعد از شهادت امام حسین(ع) هیچ کس در مقابل ظلم سکوت نکرد و جامعه اسلامی رشد کرد و به انقلاب اسلامی ایران رسید.

وی ادامه داد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی با بیرون راندن رژیم شاه از کشور، پیروزی در هشت سال چنگ تحمیلی نتیجه ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان است.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی صحرائیان ظهر دوشنبه در تجمع همبستگی با دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای غربی در جمع دانشگاهیان کازرون با اشاره به پیشقراول بودن دانشجویان در جنبش‌های اجتماعی و سیاسی گفت: دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ اولین حرکت را در جهت شکست هیمنه آمریکا شروع کردند در حالی که تا آن زمان کسی جرأت نداشت حتی مرگ بر آمریکا بگوید و امروز اگر جریان بیداری در دانشجویان جهان غرب اتفاق افتاده از ثمره همان مجاهدت‌ها و مبارزاتی است که تا کنون ادامه داشته است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون ضمن اشاره به حمایت کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی بیان کرد: چهره دیکتاتور غرب به خوبی برای همگان آشکار شده و خباثت‌ها و ظلم‌ها را در حق بشریت به حد اعلی رسانده‌اند. امروز حمایت آشکار از رژیم تروریستی و کودک‌کش را با ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان به وسیله هجوم به دانشگاه با اسلحه و اسب انجام می‌دهند و دانشگاه‌ها را تبدیل به پادگان کرده‌اند.

این فعال دانشجویی افزود: مدعیان شعار آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در خفه کردن صدای آزادگان و مبارزان و معترضان به جنایات رژیم تروریستی اسرائیل تمام تلاششان را به خرج داده‌اند و مردم خود را با خشونت تمام می‌خواهند سرکوب کنند.

صحرائیان ضمن تشریح وضعیت اخیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل امروز در یک استیصال و سردرگمی عمیقی فرو رفته و نه می‌تواند جنگ را ببرد و نه نمی‌تواند با سازش آبروی از دست رفته‌اش را احیا کند.

وی افزود: این رژیم به حدی دچار جنون شده که قواعد جنگ را زیر پا گذاشته و با بمباران بیمارستانها و کشتار غیرنظامیان می‌خواهد خود را برنده بازی جلوه دهد.

وی افزود: اگر کمک‌های آشکار جهان غرب و برخی از کشورهای عربی نبود امروز این رژیم غاصب حیاتش به پایان رسیده بود، چرا که اختلافات داخلی در رأس حاکمیت و اعتراضات صهیونیست‌ها این رژیم را پوسیده کرده و حماس و جهاد اسلامی برای نابودیش کفایت می‌کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی در پایان سخنان خود گفت: امروز اگر مردم غزه ایستاده‌اند و خم به ابرو نیاورده‌اند، برای این است که سال‌ها در محاصره و فشارهای امنیتی بوده‌اند و دیگر صبرشان سرریز شده است. حاضرند کشته شوند اما آزاد باشند و می‌بینید بر علیه طوفان الاقصی حماس، یک تجمع اعتراضی نداشتند در حالی که صهیونیست‌ها بر علیه رژیم سفاکشان چندین ماه است تجمعات و تظاهرات بر پا کرده‌اند.

کد خبر 6092070

دیگر خبرها

  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • مطهری امام
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • آیا می شناسیدش؟
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی