Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار ایلام در مراسم زنگ عاطفه‌ها که هم‌زمان با سراسر کشور در حدود ۵۸۰ مدرسه در استان ایلام نواخته شد، گفت: همدلی ایرانی‌ها در کمک به هم نوعان در جهان کم‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام صبح امروز (10 مهر) در این مراسم، اظهار کرد: نیکوکاری و کمک به هم نوعان در طول تاریخ یکی از مهم‌ترین خصلت‌های ایرانیان و جامعه ایرانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد نوذری» تصریح کرد: بسیاری از تاریخ نویسان و جهانگردهایی که در قرن‌های گذشته به ایران سفرکرده‌اند و با مردم کشورمان دیدار داشته‌اند این خصلت نیکو و مهم ایرانیان را ستوده و در آثار خود به آن اشاره‌کرده‌اند.

 

وی یادآور شد: مردم کشورمان چه در گذشته و چه در حال، هرزمانی که نیاز به حضور درصحنه بوده به کمک مردم آمده و در کمک به آنان مشارکت جدی داشته‌اند که حضور گسترده مردم کشورمان در کمک به سیل‌زدگان که ماه‌های نخست امسال اتفاق افتاد نمونه بارزی از این همدلی‌ها بوده است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان و ضرورت دستگیری از آنان در دین مبین اسلام گفت: اهمیت کمک به هم نوع و نیازمند در اسلام در حدی است که آیت ا... فاضل لنکرانی می‌گوید: واجبات خود را انجام بده و به‌جای مستحبات از نیازمندان دستگیری کن.

 

نوذری با عنوان اینکه برای کمک به هم نوعان و نیازمندان فرصت‌های گوناگونی وجود دارد گفت: یکی از بهترین این فرصت‌ها و زمینه‌ها مناسبت‌هایی همچون جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این مراسم بابیان اینکه امروز هم‌زمان در سراسر این استان و در تعداد 580 مدرسه زنگ عاطفه‌ها نواخته می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز حدود دو میلیارد و 400 میلیون تومان کمک در این مدارس برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری شود.

«ضیاء رضایی» افزود: همه کمک‌هایی که در این مدارس جمع‌آوری می‌شود در اختیار همین آموزشگاه‌ها قرارگرفته تا بر اساس شناختی که مدیران این مدارس از دانش آموزان نیازمند دارند بین آنان توزیع شود.

 

وی بابیان اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در شهریورماه و در مکان‌های عمومی برگزار شد، تصریح کرد: در این مرحله نیز حدود دو میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع‌شده است.

 

رضایی بابیان اینکه تعداد 65 هزار پاکت مخصوص جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان استان توزیع‌شده است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و اولیاء آنان است و هرروزی که در آن کار نیکی صورت گیرد آن روز احسان و نیکوکاری است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد هفته دفاع مقدس زائران اربعین حسینی استان همدان عاطفه ها مدارس جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل وقتی سخن از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به میان می‌آید بی شک به معلمانی می‌رسیم که عاشقانه به آموزش افرادی می‌پردازند که به دلیل نقص‌های خاص جسمی و ذهنی باید در مدارس خاص تحصیل کنند.
دانش‌آموزان استثنایی با تمام محدودیت‌ها، دانش‌آموزانی با استعداد و مشتاق یادگیری هستند و قطعا می‌توانند مانند دیگر دانش‌آموزان، آینده روشنی داشته و نقش موثری در جامعه داشته باشند.
در این میان معلمان مدارس استثنایی نیز نقش خطیری بر عهده دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

دیگر خبرها

  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس