Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:01:33 GMT

تعجب کامبوجی‌ها از تیم ملی ایران و مارک ویلموتس

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۲۳۴

تعجب کامبوجی‌ها از تیم ملی ایران و مارک ویلموتس

تیم ملی ایران روز هجدهم مهرماه در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ چین باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کامبوج برود. این دیدار در حالی به انجام خواهد رسید که آماده‌سازی تیم ملی کامبوج برای دیدار با ایران آغاز شده است. ۲۶ بازیکن زیر نظر سرمربی اسپانیایی این تیم کار خود را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های کامبوجی اما با دقت ویژه‌ای اتفاقات فوتبال ایران را در این روزها دنبال می‌کنند. یکی از رسانه‌های این کشور از اینکه قرار است اردوی تیم ملی ایران تنها چهار روز قبل از بازی با تیم ملی کشورشان برپا شود و هنوز لیست ویلموتس منتشر نشده، تعجب کرده بود.

البته در ادامه این گزارش به این مساله هم اشاره شده بود که خیلی از بازیکنان ایران در لیگ‌های خارجی به سر می‌برند و هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هم قرار است روز جمعه برگزار شود.

ایران در بازی نخست خود موفق شد هنگ کنگ را شکست دهد و تیم ملی کامبوج نیز از ۲ مسابقه قبلی خود به یک امتیاز دست پیدا کرده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی کامبوج تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

وی افزود: عملا در تهران پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین بسیاری از استان‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسینی اظهارداشت : دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

وی افزود: مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

حسینی ابراز داشت : وزارتخانه های مختلف و ذی ربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم