Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: زنگ عاطفه ها به صورت نمادین در ۱۷ آموزشگاه استان و با شعار "با رنگ مهر رویائی را بسازیم" به صدا در آمد.

وی بیان داشت: جشن عاطفه ها در راستای کمک به دانش آموران نیازمند و با همکاری، آموزش وپرورش، کمیته امداد، بسیج دانش آموزی سپاه فتح، سازمان دانش آموزی و صداوسیمای مرکز استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری اظهار داشت: کمکهای جمع آوری شده با مشارکت مدیران مدارس و سازمان دانش آموزی در بین دانش آموزان نیازمند از همان مدرسه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این جشن نماد انسانیت و نوع دوستی است، گفت: برگزار این جشن فرصتی برای ایجاد نوعدوستی و تقویت همدلی و همیاری در دانش آموزان است.

مبشری افزود: دانش آموزانی که در مدرسه با حس مسئولین نسبت به هم نوع خود پرورش می یابند در آینده نیز نسبت به کشور و مردم خود حس مسئولیت دارند.

کد خبر 4735290

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان گردشگری بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان‌ گفت: یک دانش‌آموز نوجوان در لالی با اهدای اعضای بدن خود به سه نفر زندگی دوباره بخشید.

عبدالله حبیبی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: "پارمیدا رضایی" دانش‌آموز دوره متوسط اول اهل شهرستان لالی بر اثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

وی گفت: اعضای بدن این دانش‌آموز با رضایت خانواده به سه بیمار دیگر اهدا شد.

حبیبی با اشاره به اینکه این دانش‌آموز در مدرسه عفاف لالی تحصیل می‌کرد، اظهار کرد: اهدای عضو در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس