Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته‌، یک قطعه زمین 300 متری از طرف ستاد بازسازی اداره کل عتبات عالیات برای برپایی موکب در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

براتی افزود: در این موکب که بنام شهدای دانشگاه آزاداسلامی نامگذاری خواهد شد، 10 نفر از همکاران به همراه 3 دستگاه خودرو به صورت شبانه روزی به یک هزار نفر از زائران اباعبدالله الحسین (ع) تا پایان پیاده روی اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه واحدهای دانشگاهی استان خوزستان تمامی تلاش خود را جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران بکار خواهند برد، گفت: 15 موکب در سطح واحدهای استان راه اندازی شده و علاوه بر این در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین شهرهای خرمشهر و اندیمشک نیز موکب های دانشگاه برپا بوده و همه واحدهای استان آمادگی کامل برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران را دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان خدمت رسانی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد:  میز‌های خدمت این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور  مدیران کل  آموزش و پرورش  - نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای پردیس شهید رجایی (برادران) و پردیس علامه طباطبایی (خواهران) دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود