Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@12:31:54 GMT

فرماندار خرم‎آباد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۵۶۴

فرماندار خرم‎آباد معرفی شد

به گزارش ایکنا از لرستان، آیین تودیع اسد عبداللهی، فرماندار سابق خرم‌آباد و معارفه جعفر طولابی به سمت فرماندار جدید شهرستان خرم‌آباد امروز چهارشنبه، دهم مهر با حضور محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در فرمانداری خرم‎آباد برگزار شد.
دراین مراسم نعمتی، مدیرکل سیاسی استانداری لرستان، روزپیکر، مدیرکل دفتر استاندار لرستان، خدانظر دریکوند، مدیرکل بازرسی، بخشداران و مدیران شهرستان خرم‌آباد حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا ب راین گزارش، فرمانداری شهرستان ازنا و فرمانداری شهرستان کوهدشت بین سال‌های‌1380 تا 1384 از دیگر سوابق اجرایی اسدعبداللهی است. وی که دارای مدرک تحصیلی فوق ‌لیسانس جامعه‌ شناسی است مسئولیت‌هایی ازجمله مشاور استاندار، دبیری شورای جوانان استان، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات لرستان و رئیس ستاد انتخابات استان را در کارنامه دارد.
اسد عبداللهی جایگزین گودرز امیری شد وی چندی پیش به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان منصوب شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی تودیع و معارفه فرماندار خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است