Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:59:17 GMT

استقبال از سرمربی پارس توسط هواداران تراکتور(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۶۵۵

تعدادی از هواداران تراکتور استقبال گرمی از فراز کمالوند سرمربی سابق تیم خود انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، فراز کمالوند به واسطه 3 سال سرمربیگری در تیم تراکتور و صعود با این تیم به لیگ برتر در سال 1388 محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران فوتبال در آذربایجان دارد. از این رو او امروز در بدو ورود به تبریز مورد استقبال تعدادی از هواداران تراکتور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای تیم پارس جنوبی برای دیدار روز جمعه با تراکتور امروز جم را به مقصد تبریز ترک کردند که در بدو ورود کاروان پارس به فرودگاه شهید مدنی تبریز برخی هواداران تراکتور از فراز کمالوند استقبال گرمی به عمل آوردند. یکی از هواداران نیز دسته گلی برای کمالوند تهیه کرده بود که آن را به سرمربی سابق تراکتور اهدا کرد.


گفتنی است؛ دیدار تراکتور و پارس جنوبی ساعت 18:30 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.
عکس: مصطفی هاشمی

 

فراز کمالوند (سرمربی) پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز

حضور ساری روی نیمکت میلان بعید به نظر می رسد

طرفداری | سرجیو کونسیسائو و پائولو فونسکا، دو سرمربی پرتغالی بخت های اصلی نشستن روی نیمکت میلان هستند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان همچنان به بررسی گزینه ها ادامه می دهد تا فرد مناسب جانشینی استفانو پیولی را پیدا کند. مدیران روسونری علاوه بر تماس با با روبرتو مارتینز و مارک فن بومل، با مائوریتزیو ساری نیز تماس گرفته اند اما بعید به نظر می رسد سرمربی پیشین تیم های چلسی، ناپولی، یوونتوس و لاتزیو دیاوُلو را در فصل آتی هدایت کند. در حال حاضر پائولو فونسکا و سرجیو کونسیسائو محبوب ترین گزینه های سران میلان به شمار می روند.

طرفداران میلان خواهان حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم مورد علاقه‌شان هستند اما او گزینه سران این باشگاه نیست. کونسیسائو به زودی با ویاش بواش، رئیس جدید پورتو ملاقات خواهد کرد زیرا می خواهد در پایان فصل قراردادش با باشگاه پرتغالی را فسخ کند. این سرمربی 49 ساله اخیرا قراردادش را تا 2028 با پورتو تمدید کرد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست این باشگاه وضعیت متفاوت شده است. کونسیسائو از نشستن روی نیمکت میلان استقبال می کند و در نظر سنجی های انجام شده در شبکه های اجتماعی، طرفداران روسونری او را به فونسکا ترجیح داده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • اتمسفر فوق العاده و استقبال بی نظیر هواداران فرانسوی WWE از رویداد بکلش / فیلم
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب